EOS Lip Balm 

Ko sem prvič slišala besedo Eos sem pomislila na grško boginjo jutranje zarje, ko pa sem prvič videla ta jajček, pa sem ugotovila, da je veliko bolj prisrčen, kot pa osebe iz starodavne mitologije. 
Ker sem estetski tip, me je jajček seveda nemudoma očaral tako zelo, da sem ga naročila. 
Pa ne samo enega, dva. 

Moji zbirki negovalnih izdelkov za ustnice sta se pridružila Eos Lip Balm Summer Fruit in Eos Blackberry Nectar

Eos je vizualno res čudovit balzam za ustnice. Najdemo ga v veliko barvah in okusih, zato sem se le s težavo odločila katerega naročiti. 
K nakupu me je prepričala predvsem njegova sestava ... Eos balzam za ustnice je sestavljen iz naravnih sestavin, brez parabenov in parafina.Vsebuje vitamin E, shea maslo in jojobino olje.
Cena: Prvi 7 € , drugi 8 €

PRVI VTIS; Ko sem Eos prvič prijela v roke sem ugotovila, da je njegova površina zelo gladka in sijoča, je jajčaste oblike, zato se lepo prileže dlani. 
Eos tudi čudoviti diši ! Najraje bi si ga odprla in ga položila nekam namesto dišeče svečke.



MNENJE: Od mojega nakupa sta minila dva tedna in od takrat sem vsak dan pridno in vestno testirala balzama. Summer fruit sem imela doma, Blackberry Nectar pa v torbici. 
Res je, da je pravi lepotec in da vzbuja zavidljive poglede, kjerkoli se pojavi, sploh ker je Slovenijo v zadnjem letu zajela prava Eos evforija. Tudi sama sem iz estetskega vidika njegova 'fanica', ampak na drugih področjih me ni tako prepričal. 
Že prvič ko sem ga nanesla, me je zmotilo, da je zelo sladkega okusa, sama pa tega pri izdelkih za ustnice ne maram. 
Sicer se precej lepo maže in daje občutek mastnosti, ampak mojih ustnic ne nahrani dovolj. 
To me preseneča, ker nimam tako velikih težav z suhostjo ustnic, pa še vseeno ni dosegel mojih pričakovanj. Ustnice bi si morala mazati nenehno, kar pa mi tudi ni všeč, ker me sladek okus v ustnih moti. 

Povzetek vsega je, da mene Eos ni osupnil. Sicer je res lepotni zmagovalec med mojimi balzami, ampak moja pričakovanja so v poplavi kozmetičnih izdelkov iz dneva v dan večja in za takšno ceno se ne morem sprijazniti s tem, da bi bil izdelek samo lep. :)

P.s. svojega favorita za ustnice že imam, zvesta sem mu tri leta in do zdaj ga še nobeden drug ni odrinil iz prestola... Zagotovo bo ena sledečih objav tudi o tem :)


Če imate še kakšno vprašanje, vam bom z veseljem odgovorila. Kaj pa vi punce, ste zadovoljne s svojimi Eosi? :))) 


2 komentarji:

  1. Odlična ocena :) SIcer sem pa sama zeeelo zadovoljna z Eosi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši