IMAM SE RADA, TOREJ SEM 

Na prste ene roke bi lahko preštela kolikokrat v svojih skoraj dvajsetih letih sem slišala iz ženskih ust stavek ; '' Imam se rada. Všeč sem si. ''. Tako nizka statistika me plaši in mi vzbuja vprašanja, hkrati pa me spodbuja, da sama še večkrat javno in naglas izrazim to ljubezen - LJUBEZEN DO SEBE.
Pravijo, da je meja med samovšečnostjo in samozavestjo izredno tanka, vendar se meni moja interpretacija nobene od teh lastnosti ne zdi slaba, kaj šele zaničevanja vredna. 

Samozavesten človek načeloma verjame vase, v svoje želje in cilje in se brez strahu sooča s svetom. 
Samovšečen človek pa si je všeč, se ima rad in se dobro počuti v svoji koži. 
Zakaj smo potem dovolili, da je ta lastnost iz povsem zdrave in zaželjene lastnosti pridobila tako slab prizvok?  

Sama vedno bolj in bolj ugotavljam, da gresta ti dve lastnosti z roko v roki. Osebi, ki nima samozavesti ponavadi manjka tudi samovšečnosti. Te osebe ne znajo sprejemati komplimentov, ne prenesejo svoje podobe v ogledalu in se ne morejo sprejeti- ker si niso všeč. 
Na sebi najdejo ogromno pomankljivosti, le s težavo pa bi izpostavili del telesa, ki jim je v ponos. 

Če se v tem najdeš - SE USTAVI

Unikatna si! Ena in edina! Edinstvena! Z vsakim morebitnim mozoljem, strijo ali pomarančasto kožo. Z občasno zlomljenimi nohti in  kakšnim kilogramom preveč. 
Poglej se v ogledalo in se zazri v čudovito osebo, ki stoji pred tabo. 
Polna upanja in strahu te gleda in želi, da jo sprejmeš, da jo imaš rada. 

Nauči se sprejeti in imeti rada sebe in svoje telo, ter šele nato poseži po kozmetiki in lepotnih pripomočnih in z njihovo pomočjo naredi iz dobrega najboljše. 

V iskanju zunanje lepote pa nikar ne pozabi na tisto, ki je veliko trajnejša in globja... to je tvoja notranja lepota, tvoja osebnost. 
To je tisti čudoviti del tebe, ki se lahko razvija, raste in pridobiva na vrednosti. 
In to je tisti čudoviti del tebe, ki je konec koncev vrednejši kot samo lep obraz in brezhibno telo. 

PUNCE , IMEJTE SE RADE, POIŠČITE LEPOTO V SEBI IN SE JE NE BOJTE POKAZATI SVETU :)

0 komentarji:

Objavite komentar