SEZNAM MOJIH NAJLJUBŠIH KNJIG

Rada berem ! Zelo rada. Ljubezen do branja mi je privzgojila moja mama, ki me je naučila pisati in brati že zelo zgodaj in  mi s tem omogočila vpogled v čudovit svet... svet knjig.
Ne maram znanstvene fantastike, prevelike osladnosti, tudi kriminalke mi niso blizu. Obožujem pa drame, psihološke knjige in tisto literaturo, ki širi moja obzorja in me informira o stvareh, ki me zanimajo. Svetovne znamenitosti, paranormalno, religije, zdrava prehrana in alternativna medicina.
V življenju sem prebrala že veliko knjig, ni pa me vsaka navdušila.
Kvaliteto knjige merim po tem kakšne občutke vzbudi v meni in po tem ali si jo zapomnim ...

NEKATERE KNJIGE SO POZABLJENE PO KRIVICI, NOBENA PA NI NEZASLUŽENO ZAPOMNJENA.  (LOUIS ARAGON )

Tukaj je seznam tistih, katere pri meni niso in nikoli ne bodo pozabljene.

_________________________________________________________________________________



 Knjiga za vse, ki imajo radi mističnost in skrivnostnost bližnjega vzhoda in jih navdušuje svet z arabskim prebivalstvom in brezmejnimi puščavami. 
Zgodba o nenavadnem prijateljstvu dveh žensk, ki ju usoda združi in poveže... za vedno ! 
Ob branju te knjige resnično ne moreš ostati ravnodušen, kljub vsej bedi, nasilju in cmoku, ki nastaja v grlu skozi celo knjigo, pa je konec spodbuden in upanje premaga trpljenje. 
_________________________________________________________________________________



Šaljiva, humorna knjiga, ki pritegne bralca tako zelo, da od nje ne more oditi vse dokler ne zapre zadnje platnice. Napačen naslov pošlje elektronsko sporočilo napačni osebi, dopisovanje pa preraste v besedni flirt, kar zgodbo naredi prisrčno, prežeto z igro domišljije, iskanjem bližine, kančkom romantičnosti, inteligentnim humorjem in drzno odkritostjo.

_________________________________________________________________________________



Ta knjiga je moje sveto pismo, moja biblija. Njeno mesto je na nočni omarici, da je pri roki vedno, ko jo potrebujem in  želim nahraniti svojo lačno dušo.
Knjiga je sestavljena iz sto meditativnih zgodb za počasno branje in spoznavanje življenjskih resnic in je čudovito darilo za vse ljudi, ki jih imate radi in jim želite podariti darilo za vse čase. 

_________________________________________________________________________________


Zgodba o mladi, čudoviti družini, ki bi lahko živela čudovito življenje... Vendar si on želi živeti, ona pa mora umreti. Žena nenadoma zboli . On se sicer trudi, da bi ji stal ob strani, ampak se zlomi pod težo bremena in se začne zapletati v ljubezenske afere, da bi pozabil na kruto resničnost. 
Provokativen roman o ljubezni in nezvestobi, o smrti in življenju. 

_________________________________________________________________________________



Ne gre za zahtevno čtivo. Pravzaprav je knjiga zaradi malo glavnih junakov takšna, da jo lahko prebereš hitro... in z velikim užitkom. V osnovi je knjiga ljubezenska, s to posebnostjo, da ljubezen v zgodbi nima glavnega mesta, To je roman, ki se vas skozi usodo glavnega lika, ki je prikovan na invalidski voziček počasi, a zanesljivo navduši in nikakor ne pusti hladnih. 

_________________________________________________________________________________


Težko izberem kateri del Strastne zapravljivke mi je najbolj všeč. Kljub temu, da knjigi primanjkuje globine in osupljivih besednih zvez, mi je knjiga všeč. Morda je to zato, ker se prepoznam v glavni junakinji Becky, ki je prisrčna, zmedena in ...zapravljiva. Imela bi vse, ampak vsega si ne more privoščiti. Živahno, razgibano in zabavno čtivo. Za prosti čas ali za na plažo.

_________________________________________________________________________________


Nadvse zabavno branje, z učno noto. Ne, to ni prostaška knjiga, v kateri se zmerja družbeno izobčenko. To je knjiga o prehrani in življenjskem slogu punc, ki se imajo rade in dajo kaj nase! 
Postavni Američanki brez dlake na jeziku povesta resnico o hrani in pijači, ki jo uživamo in razložita kako se učinkovito in za vedno znebiti slabih prehranjevalnih navad. 

_________________________________________________________________________________


Adamova zapuščina je izjemno globoko in bogato delo, ki enostavno navduši. V njej najdemo kritiko sodobne družine in širše družbe, sistema in zgodovine nekega naroda. Zgodba o hrepenenju po ljubezni in pripadnosti, neskončni moči pristnih čustev, boju za obstoj in prepletu časovnega dogajanja. 

_________________________________________________________________________________

Tako, drage punce. Tukaj je nekaj knjig, ki so me zelo osupnile in se me dotaknile. Vsako posebaj predlagam v branje, poleg pa objavljam še imena nekaj drugih, v primeru, da ste vse iz seznama že prebrale :P 

SEDEM MINUT ČEZ POLNOČ - Patrick Ness 
IN V GORAH ODZVANJA / TEK ZA ZMAJEM - Khaled Hosseini
KNJIGA PSI 
TO NOČ SEM JO VIDEL - Drago Jančar
GUERNSEYJSKO DRUŠTVO ZA KNJIŽEVNOST IN PITO IZ KROMPIRJEVIH OLUPKOV - Mary Ann Shaffer, Annie Barrows 
NI JE VEČ - Gillian Flynn
NOVOROJEN - Margaret Mazzantini 
DIVJA - Cherly Strayed

Katere pa so vaše najljubše knjige? Ste katero iz tega seznama že prebrale ? Vam je bila všeč? :) 


0 komentarji:

Objavite komentar