L'OCCITANE - IRIS BLEU & IRIS BLANC 

L'Occitanu sem zvesta že skoraj pet let. Je ena redkih višje cenovnih znamk katero redno kupujem. Prepričala me je s svojo kvaliteto in (priznam) tudi estetsko lepoto svojih izdelkov. Velik plus jim namenjam tudi zaradi prodajalk, ker so prijazne, strokovne in urejene. Všeč mi je resnična zgodba te prekrasne kozmetike, ki sega v leto 1976 in tudi Provansa, katero enkrat želim obiskati. Tam se nahaja tudi največja trgovina L'Occitane, katera je za vsako njihovo navdušenko vrhunec tega izleta.

                                                                                
                                                                                                           (Slika je iz interneta)


V današnji objavi vam bom predstavila tri njihove izdelke, iz kolekcije Iris Bleu & Iris Blanc.

EAU DE TOILETTE IRIS BLEU & IRIS BLANC 

Parfum prihaja iz kolekcije La Collecion de Grasse in s svojim imenom proslavlja znamenito provansalsko mesto Grasse, svetovno prestolnico parfumom. Čudovita steklenička združuje sozvočje blede perunike iz Grassa in note florentinske perunike iz Sredozemlja. Vsebuje tudi črni ribez, citruse pa breskev, cedro...

MOJE MNENJE : To je moj šesti L'Oocitane parfum. Večinoma me nobeden ni pustil ravnodušno, ampak tale .... tale je presežek. Nad omenjenim parfumom sem popolnoma navdušena, očarana in zaljubljena vanj. Nisem si mislila, da se v tej majhni, 30 ml veliki stekleniči skriva tako prvovrstna, elitna dišava, ki je moje mnenje o njihovih dišavah ponesla še višje in mi pokazala, da L'Oocitane v dišavah prav nič ne nazaduje, pač pa svoj mejnik pridno viša in dela iz dobrega še boljše.




Eau de Toillete Iris Bleu & Iris Blanc je osupljiva cvetna dišava, ki navduši z nežnim vonjem, ki obeta veliko. Sama sem ga najbolj pridno uporabljala poleti, saj je tople večere oplemenitil z očarljivim, nežnim in nevsiljivim vonjem, ki je ljudi silil k temu, da so se me spraševali kaj za vraga imam na sebi, da tako čudovito dišim. Tudi obstojnost je veliko boljša, kot sem si upala pričakovati. Ne vem pa ali k temu botruje kvaliteta in obstojnost samega parfuma ali dejstvo, da sem pod njim vedno uporabila ....

PARFUMSKO MLEKO ZA TELO IRIS BLEU & IRIS BLANC

Kot da ni bilo dovolj navdušenje, ki ga je v meni vzbudil parfum, me je še bolj sezulo parfumsko mleko za telo. Vlažilno mleko za telo prefinjeno odišavi z žametno cvetno dišavo, ki se je enako kot zgoraj opisan izdelek,  porodila s prepletom dveh perunik.




MOJE MNENJE:  Mleko za telo je moj obvezen del dnevne nege. Ker sem ljubiteljica mehke kože, jih imam veliko, ne morem pa za vse trditi, da so me prepričali in da bi jih kupila ponovno. To mleko pa zagotovo bi! Vonj je čudovit, izredno obstojen in prijazen do kože. Res je, da mleko ni tako zelo hranljivo ( kot npr. L'Occitane krema s karitejevim maslom), zato se verjetno nebi tako dobro ujelo z izredno suho kožo. Ampak v mesecih, ki niso tako hladni in ne izsušijo kože tako zelo je mleko idealno. Sama ga nosim tudi v torbici in ga velikokrat uporabim za roke. Tekstura je tekoča in se lepo razmaže, hitro vpije in ne pušča mastnih madežev, zato je krasno za hitro in dišečo nego rok.

PARFUMSKO MILO IRIS BLEU & IRIS BLANC

Tudi to parfumsko milo vsebuje enake sestavine kot prej opisana izdelka, je žametno in cvetno, prepleteno iz dveh dragocenih perunik.



MOJE MNENJE:  Kot sem napisala že zgoraj je L'Occitane moja omiljena kozmetična znamka, ki me skoraj nikoli ne razočara. Če pa bi morala izbrati izdelke, ki me najmanj impresionirajo so to mila. Do sedaj mi je skoraj vsako kožo preveč izsušilo in na njej vzbudilo srbečico in občutek zategnjenosti. No, očitno mi je bila ta kolekcija res pisana na kožo, kajti milo me tokrat ni razočaralo, pač pa dokazalo, da vedno obstajajo izjeme. Ob stiku z vodo se milo spremeni v krasno bogato kremno peno, ki kožo odišavi in ja ( komaj verjamem) tudi zelo nahrani, brez kakršnegakoli občutka suhosti in zategnjenosti. Vonj, ki ga pusti pa se ohrani še dolgo, dolgo in za tvojim korakom pušča čudovito zaveso aromatičnih vonjav.

Drage moje, na moji strani vas kmalu čaka nagradna igra, ki bo tudi največja do sedaj ;)
Vi pa mi zaupajte... Ali tudi vi obožujete L'Occitane? Kateri izdelek vas je najbolj navdušil do sedaj? :)

0 komentarji:

Objavite komentar