LUSH TRDI ŠAMPON IN MASKA ZA LASE 

Na Lush sem prvič naletela pred približno štirimi leti, ko mi je prijateljica iz izleta po Angliji prinesla nekaj njihovih kopalnih bombic. Naj priznam, da takrat še pojma nisem imela kaj je to Lush. ( Vem, grozno :D) Nisem si mislila, da sem prejela v dar tako kvalitetne in 'prestižne' izdelke.

No, pred dvema letoma pa sem tudi sama po potepu v Londonu našla to prekrasno trgovino in se zaljubila na prvi pogled. Ker se je izredno mudilo, si nisem imela časa stvari dobro ogledati, nakupu na prvi pogled pa sem se - zaradi cen, ki niso najbolj nizke- uprla.
Na srečo, pa sem Lush kmalu našla tudi v naši prestolnici. Nahaja se v centru Ljubljane, na čudoviti lokaciji, najdete pa ga tudi v Mariboru in Kopru.
Odkritje je bilo sicer pozitivno za mojo kožo, nekoliko manj pa za mojo denarnico. Odkar študiram v Ljubljani se namreč vsak teden vsaj enkrat oglasim v tej prekrasni, dišeči in domačni prodajalni.

(Slika iz interneta)

ZAKAJ OBOŽUJEM LUSH? 

Za vse Lush sestavine se ve, od kje izvirajo, zato sem prepričana, da so izdelki, ki jih kupujem najvišje možne kakovosti in sveži, kolikor so le lahko, ter da so sestavine pridobljene etično. Bolj sveža kot je sestavina, več hranilnih snovi izdelek vsebuje. Prej ko se izdelek porabi, bolj je hranilen in bolj koristi naši koži. Lush sestavin ne kupuje od proizvajalcev, ki jih testira na živalih. To drugače povedano pomeni, da so izdelki vegetarijanski ( večina jih je tudi veganskih), testirani pa so na ljudeh, ne na živalih. Izdelki so ročno izdelani, in pri Lushu pravijo, da smo lahko prepričani, da vse postopke izvajajo za to kvalificirani, predani in umetniški posamezniki.
60 % vsega kar naredijo ima vsaj eno organsko sestavino. Vsako leto uporabijo 50 ton sadja in zelenjave v njihovi sveži, ročno izdelani kozmetiki.

LUSH TRDI ŠAMPON 

Ko sem pred štirimi leti zbolela na ščitnici so mi začeli lasje zelo izpadati. Iz gostolase punce sem se spremenila v dekle, ki se boji za svoje lase, kot da so iz zlata. (Zame so dejanski ZELO dragoceni, ker jih ni več v izobilju). Zaradi strahu pred še večjim izpadanjem zelo pazim kaj dam na lase. Ker se mi je Lush z meseci uporabe prikupil, sem se odločila tvegati in sem kupila trdi šampon za lase.
Šampon se imenuje NEW, vsebuje pa poprovo meto, olje cimetovih listov in rožmarin. Stimulira in pospešuje prekrvavitev lasišča in s tem preprečuje izpadanje las. Obljublja, da bodo po njegovi uporabi lasje postali bolj krepki in sijoči. Z njim si lahko lase operete do 80x, cena pa je 8,95 €.

(Slika iz interneta)


Uporaba - S šamponom podrgneš po mokrih laseh ali pa med dlanmi, dokler se ne speni. Lase in lasišče zmasiraš kot običajno, počakaš nekaj trenutkov, da začutiš prodiranje čudovitih sestavin v lasišče, nato pa izpereš.

Moja izkušnja - Šampon ima čudovit vonj ! Ko sem ga prinesla domov in ga vzela iz vrečke se je v roku pol ure po kopalnici razdišal čudovit vonj po cimetu. Ko sem si z njim prvič prala lase sem bila neverjetno presenečena. Obilno se peni, zato sem hitro razumela zakaj pravijo, da ga lahko uporabiš tudi do osemdesetkrat. Dovolj sta namreč že dva potega po laseh ali med dlanmi in ga je dovolj za celotno lasišče. Ko si ga vtiraš v lasišče dejansko čutiš, da deluje in se na lastni koži prepričaš kakšno moč ima svežina sestavin, ki so v njem. Ne masti las, kvečjemu so po uporabi nekoliko suhi. To je tudi edina stvar, ki me je malo zmotila. Lase se bili precej suhi, ampak sem krivdo iskala pri sebi, ker prvič nisem po šamponiranju uporabila nobenega balzama ali maske.
Sedaj je ta šampon moj spremljevalec že skoraj eno leto in lahko rečem, da ga več ne zamenjam! Lase temeljito očisti, prodre globoko v lasišče in na njih pusti nežen vonj. Ker sem ugotovila, da mi las nekoliko izsuši, pa sem si omislila tudi nekaj za po šamponiranju, zato sem kupila ....

LUSH MASKO ZA LASE 

Roots maska za lase na svoji embalaži obljubla, da je narejena za vse, ki so že skoraj obupali, saj je narejena ravno za njihove tanke lase. Je bogata maska s poživljajočo meto, medom in ekstra deviškim olivnim oljem, absolutom koprive, prefinjeno dišavo sladke pomaranče in oljem grenivke. Posebaj se priporoča tankim in krhkim lasem.

Uporaba-  Še suhe lase razdeliš na več pramenov in izdelek naneseš na lasišče in lase, od korenov do konic. Izdelek pustiš delovati od 15-20 minut, vmes pa nežno masiraš lasišče. Po masaži masko spereš skupaj s šamponom in po potrebi uporabiš tudi balzam.


Moja izkušnja-  Masko sem do sedaj uporabila približno 6x, zato o zelo dolgoročnih rezultatih ne morem pametovati, ampak v enem mesecu sem jo vseeno spoznala toliko, da lahko trdim, da mojim (sicer trmastim) lasem zelo paše. Ko sem izdelek nanesla na lase in lasišče sem čutila osvežujočo poprovo meto, ki hladi in vzbuja božanski občutek. Lase si nato masiram in pustim, da lasišče posrka vse kar je dobrega in zdravilnega v tej maski. Lasje so po uporabi mehki, dišeči, lasišče pa osveženo . Še nekaj ur po uporabi čutim nežne mravljince po glavi, po čemer sklepam, da maska dejansko učinkuje.

Zaenkrat je moja izkušnja z Lush izdelki krasna in upam, da bo takšna tudi ostala, saj redko najdem produkte, katere moji lasje dobro sprejmejo.


In da ne pozabim... Pri Lushu verjamejo v vsesplošno recikliranje in ponovno uporabo, zato lahko pet črnih plastičnih posodic zamenjate za svežo masko za obraz. 

Njihovih izdelkov imam še kar nekaj, o njih pa v kakšni prihodnji objavi ;)

Pa vi? Je katera od  vas zadovoljna uporabnica njihovih izdelkov? Ali kaj še posebaj priporočate? :)

2 komentarji:

  1. Moram nujno probati te izdelke, sicer večjih težav z lasmi nimam ampak upam da mi bodo všeč, kaj mi priporočš za prvo za preizkusiti?;) super objava:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trdih šamponov imajo ogromno, zato mislim, da boš zagotovo našla kakšnega zase :) Ni torej nujno, da vzameš tega, ki je namenjen izpadajočim lasem :) Sicer pa hvala :))

      Izbriši