MOJA PRIJATELJICA BAEBA 

Je slavna, fatalna, priljubljena, ima veliko sester, pa je še vedno edinstvena. Je lepa in pametna. Ime ji je BAEBA in je prava bejba. Pravi mi, da sem Baeba tudi jaz ;) 

Baeba je v celoti izdelana v Sloveniji, tukaj je natisnjena, tukaj so kupljena ogledalca in pisala, le pilice za nohte so iz Nemčije. 

 (Slika je iz interneta)


Najino prvo srečanje sega v začetek letošnjega leta, ko se je znašla v mojem nabiralniku in kasneje zasedla mojo pisalno mizico, mojo nočno omarico in mojo torbico. Drugače povedano, postala je moja spremljevalka na vseh poteh. Ni bila več samo moj rokovnik, pač pa moja najboljša prijateljica.

Kaj vse vsebuje ?

Na prvi platnici se nahaja čudovito okroglo ogledalce in prikupno pilico. Sledi uvodno motivacijsko sporočilce, katerega preberem vedno, ko sem slabe volje... Da me spomni na to kdo in kaj sem !
Na naslednji strani mi častno obljubi pri čem vse mi bo priskočila na pomoč... Nato nastopi koledarček, osebni podatki, novoletne zaobljube, stvari, ki si jih želim narediti do svojega ___ leta, nujni kontakti, seznam želja... ( To še zdaleč ni vse, ampak vsega pa tudi ne smem izdati ;)

 (Slika je iz interneta)


Kaj mi je najbolj všeč? 

Najbolj všeč mi je njena kompaktnost, posebnost in unikatnost. Obožujem prostorne označbe dni in velike predalčke, v katere lahko napišem svoje dnevne plane. Na levo stran lahko vsak teden zabeležim svoj fokus tedna in zabeležim za kaj sem v posameznem tednu hvaležna. Tudi menstrualni koledarček super paše v rokovnik.

Vsebuje pa še veliko prekrasnih strani, kakršnih si v takšnem planerju niste upali predstavljati niti v mislih. Tudi sama nisem nikoli pomislila, da bi bile lahko v eni 'beležki' zajete tako izvirne ideje in ustvarjalcem moje najboljše prijateljice se lahko globoko priklonim, saj mi je pokazala, da sem lahko v življenju zelo organizirana, točna in natančna.


V njej imam zabeležene vse dnevne plane, načrte, zdravnike, pijačke, izpite in kolokvije.
Najbolj všeč pa mi je to, da me vsi sprašujejo kje sem srečala tako čudovito prijateljico in zavidljivo pravijo, da bi jo imele tudi one ;)

Nova Baeba za leto 2016 izide 9.novembra in drage bralke, MOČNO vam jo priporočam :) Mislim, da je must have dijakinj, študent, ali na kratko rečeno... vseh žensk ;)

No, naj vam zaupam kje najdete Baebine sestre ...

http://baeba.si/ 

Sicer pa... Jo katera izmed vas že ima? :) Je tudi vajino prijateljstvo tako močno? ;) 






0 komentarji:

Objavite komentar