DVAJSETI ROJSTNI DAN IN DARILA 

Odkar sem ustvarila svoj blog, sem prejela veliko sporočil, v katerih mi moje sledilke 'očitajo' premalo osebnih objav. Na nek način sem želela na strani pisati zgolj mnenja in ocene, po drugi strani, pa bi del mene rad delil tudi določene intimnejše stvari.. Ko pa mi enako stvar priporočajo tudi bralke, vem, da je prava in vem da vodi k uspehu. 
In kaj je uspeh? 
Zagotovo si ga vsak predstavlja po svoje in vsak ima definicijo, po kateri se ravna. 
Zame je uspeh predvsem zbuditi se in cel dan početi stvari, ki te veselijo in osrečujejo. 
Zadnje čase mi 'metuljčke' radosti v trebuhu vzbuja tudi pisanje bloga, zato iskreno upam, da stran pridobi veliko bralk, ki spremljajo objave in jim le te tudi koristijo. Upam pa tudi, da moj navdih ne bo pojenjal, ampak rasel in soustvarjal kvalitetne in zanimive objave. 
No, vrnimo se k bistvu... Osebne objave, torej :) Ker sem pred kratkim praznovala svoj dvajseti rojstni dan, sem se odločila, da eno objavo namenim slikam svojih daril.  :D 
Je to dovolj osebno ? :P Dovolj zanimivo? :P 

No, mene je slikanje super zabavalo in z veseljem sem dokumentirala nekaj pozornosti, ki so mi jih namenili moji bližnji ! Fotografije pač imajo težo in z njimi se trenutki in stvari ohranijo za vedno... 

Pa gremo ... 



Ja, moje punce me super poznajo ! :D Bon v vrednosti kar 60 € za Muller bo definitivno vloženih v kakšne izdelke iz moje wish liste, če me nebo premagala skušnjava in bom namesto v veliko stvari, bon vložila v eno samo ... Parfum, ki si ga želim že 100 let ... ( Če ste brale objavo o najljubših jesenskih vonjih, potem itak veste kateri parfum je moja največja ljubezen :P) 
Victoria's Secret sprej za telo je moj prvi, sem pa ga že dolgo želela kupiti.
Eos-a imam že dva, ampak s tem je drugače... Tega sem si zelo želela, ker obožujem kokos ! 
Z mojo kokos obsesijo je seznanjena tudi prijateljica, ki mi je podarila prečudovit in zelo velik komplet Fruity Sensation. 
Obožujem London (sploh decembrski), zato je ta skodelica kot nalašč zame. 
Me to you medvedki so itak sladki za znoret in tudi moja alergija na pršice me ni sposobna ločiti od tega sladkega medvedka. 
Prejela sem tudi Avonov piling in gloss. Super, predvsem zato, ker z njihovimi izdelki nisem tako zelo seznanjena. 
Makeup revolution fixing spray je prav tako nekaj novega zame, in zelo se veselim,da ga preizkusim. 
Calvin Klein pa bo postal moj spremljevalec spomladi. ;)



Da sem knjižni molj, se ljudje spomnijo vsako leto, saj moja polička s knjigami kar poka po šivih. 
Vitamini za srce je krasna, preprosta in srčna knjiga, katero sem prebrala na mah ! 
Kot podlogo pa sem uporabila čudovit šal, krasnih jesenskih barv. Definitivno bo prišel super prav. 


Kaj pa pravite na tale šopek? :D Super, ne ? Sicer sem velika ljubiteljica vrtnic, ampak kdo bi se pritoževal čez šopek z dvajsetimi slastnimi Ferrero Rocher bomboni *_* 




Masiven prstan iz belega zlata in cirkonov je definitivno kos nakita, ki bo dobil posebno mesto v moji zbirki in srcu. Seveda, če pa sta mi ga podarila starša :) ( Žal mi je samo, da je slika tako slaba, v resnici je 1000x lepši).


Poleg šopka in prstana, pa sem prejela še bon za Zaro... Itak sem se v roku dveh dni podala na lov in si kupila temno modre hlače, črtasto obleko in siv pulover. 


Od mame in očeta sem prejela še super črne gležnjarje, z zlatimi detajli, ki so eni redkih čevljev v moji zbirki, ki so lepi, za povrh pa še udobni ! 

No, vsi ostali izdelki na sliki ( razen listja :D ) , pa so moje darilo zame :D 
Kot velika ljubiteljica oblekic sem v svojo zbirko dodala še sivo, zraven sem si kupilo vpadljivo ogrlico v zlati barvi in pa Ren olje za telo :) 

Darilo sami sebi privoščim vsako leto, letos pa o tem sploh ni bilo dvoma, ker si to definitivno zaslužim! Kako tudi ne, če pa se že dvajset let nosim po svetu :D 

Za na konec, pa bi se rada zahvalila svojim  prijateljicam ( če slučajno berejo :P)  ... Jerneja, Tamara, Arnela, Sara in Vanessa, hvala za vaše pozornosti in lep dan. Mojemu rojstnemu dnevu ste dodale piko na i ! :) 

P.s. Vseh daril nisem poslikala, saj jih imam še nekaj v Ljubljani, pa tudi sladkarij je že davno zmanjkalo :D 

P.s2, morda sem že dolgočasna z listjem, ki ga dodajam na vsako sliko, vendar nekje se mora poznati, da sem rojena jeseni,a ne ? :D 



0 komentarji:

Objavite komentar