ESSIE - KRALJ MED LAKI 

Marsikdo bi mi zaradi tako pompoznega naslova očital pretiravanje, ampak pri meni je pač tako.. ko sem navdušena, sem res navdušena ! 

Moj prvi nakup se je zgodil malo po tem, ko je Slovenijo zajela Essie evforija. Še zdaj se spomnim, da je bila polička v Dm- u že pošteno izpraznjena in izbira omejena. 

Točnega imena katerega hočem nisem imela, še manj pa ideje, katero barvo v svoji (preveliki) zbirki še sploh potrebujem. (Vedno ko kupujem lake, me namreč razjeda slaba vest). 

Zanimivost omenjene znamke se mi zdi v tem, da so si nekateri odtenki na prvi pogled neverjetno podobni, če nisi pozoren pa kar enaki. Izbira je zato malo otežena.

Odtenki me na prvi pogled niso tako močno impresionirali. Pogrešala sem 'barvni bum', divje, vpadljive in kričeče barve, naletela pa na pastelno zbirko. (Pogrešam večji spekter barv, kot v tujini.)

Moj prvi kupljen lak je pastelne barve. Je zelo nežen, rožnato-bel lak, katerega nosim vsak letni čas, samo za poletje je preveč nežen in nevpadljiv.




Pred kratkim pa sem mu na poličko prinesla družbo, ko sta se mu pridružila klasičen črn in malo temnejši 'baby roza'. 


MNENJE ; Preden sem kupila omenjene lake, sem imela omajano zaupanje v lake nasploh, ker na mojih nohtih ni nobeden zdržal več kot tri dni, brez da bi se okrušil. 
Polna upanja, da lahko Essie ponudi kaj več, sem brez premišljevanja odštela zanj - za mnoge- previsok znesek. 

In ni mi žal ! Vedno si ga nanašam v dveh plasteh, saj se tako najlepše 'zabrišejo' prehodne linije čopiča iz prve plasti in se celoten videz nekako fiksira. 



Glede na gosto teksturo me navdušuje to, da se zelo lepo maže in hitro suši. Čopič je krasen, saj mi nanašanje laka z njim ne povzroča sivih las, ampak je zelo hitro in natančno. 

In zdaj najboljši del.... Ti laki so čudež v obstojnosti. Č.U.D.E.Ž !
Nevem kakšne izkušnje imajo druge uporabnice, ampak midva sva podrla rekord vseh rekordov, ko je ubogljivo in poslušno na nohtih držal kar sedem dni, brez kančka okrušenosti.  

Lahko verjamete? Tudi jaz komaj ! 

No, to se je zgodilo enkrat, sicer pa je njegovo povprečje pet, šest dni. (Seveda morate vedeti, da v primeru kakšnega dela nadanem rokavice). 

Njegova izjemna protislovnost pa je v tem, da se kljub neverjetni obstojnosti, z lahkoto odstranjuje.

ESSIE je zame (kot pove že naslov) kralj med laki ! Ni mi žal niti centa, ki sem ga odštela zanj, saj se je moj nakup obrestoval z njegovo izjemno zvestobo, obstojnostjo in kvaliteto.

Na moji wish listi pa je tudi njihov odtenek BAHAMA MAMA, ki je čudovit, ampak vedno, ko pridem v Dm, ga ni, če pa je, pa je moj študentski mošnjiček prazen!
Upam, da se spoznava. KMALU ! :) 

Cena- 9,99 € 
Ocena- 5/5 


4 komentarji:

  1. Hehe, super. :D
    Imam nekaj Essie lakov in na meni žal ne zdržijo kaj dosti. Tako, v povprečju, kot večina drugih. Imajo pa res luštne LE.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamara, škoda, da te ni navdušil -.-
      Tudi jaz imam z laki slabe izkušnje, Essie pa je res čudežen. Moram pa priznati, da se Kiko (ki sem ga prvič preizkusila par dni nazaj) odlično odreže in se mi zdi primerljiv obstojnosti in kvaliteti, ki mi jo nudi Essie :)

      Izbriši
  2. Tudi meni je Essie daaaaaaaleč najboljši med laki. Ne morem ga prehvaliti. Imam kar zajetno zbirko barv, vendar pogrešam izbiro, kot jo najdeš v tujini. Ker na netu gledam in so barve fantastične!!!��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enako ! :)
      In ja, pogrešam tudi sama izbor, kot ga imajo v tujini :)

      Izbriši