KAJ VSE SE SKRIVA V MOJI TORBICI ?

Torbice... moja strast, ljubezen in razlog za zapravljanje. Predvsem pa ... obvezna oprema vedno in povsod. V moji torbici se najde skoraj vse. Vedno ko sem kakšnega moškega prosila, da mi kaj poišče v njej, se je iskanje končalo brez uspeha... ja, težko je biti ženska ! :D

V torbice sem torej zaljubljena... Vse svoje velike uspehe proslavim z nakupom kakšne lepotičke in pripravim prostor za drugo na moji wish listi :D No, roko na srce... tudi ob kakšnem neuspehu je pravilna izbira. Hočeš nočeš, nove stvari popravijo razpoloženje :P

Zdaj pa mislim, da je čas, da se vrnem k bistvu. Torej... KAJ VSE SE SKRIVA V MOJI TORBICI?
Danes je bila fotogenična moja zadnja pridobitev, ker je pač bila zadnja uporabljena in je vsebovala vse moje pripomočke.

Pa začnimo ! :D


Ja, vse to (skoraj) vsak dan tovorim po svetu. Kilaža v točno tej torbici se giblje okoli 4 kg in ni lahko, vam rečem ! Za hrbtenico ta tovor ni najboljši, je pa zato zelo dober za boljši občutek...ko veš, da imaš vse pri roki.


Najbolje, da začnem pri najbolj nujnih potrebščinah... 

- DENARNICA. Brez denarnice se počutim golo. V njej imam veliko kartic, telefonskih številk, pa tudi kakšna nujna tableta se najde v žepku. Sicer sem tudi velika ljubiteljica denarnic, ampak ta karirasta lepotička, mi je še posebej ljuba, pa tudi k torbici lepo paše. 

- JABOLKO. Raje brez kozmetike, kot brez prigrizka! V torbici ni nujno jabolko, včasih se tam znajde tudi hruška, kaki ali pa mandarina... no, tudi kakšne čokolade se ne branim, priznam. 

- KOZMETIČNA TORBICA S KOZMETIKO. Krasna bež Clarins kozmetična torbica je bila moje darilo pri nakupu njihove kreme. Je zelo lepa in šik. S seboj po opravkih ne vlačim veliko kozmetike... Nujna je le L'Occitane mini kremica za roke, Labello, črna barvica, kokosov Eos in elastika za lase. 

- PARFUM. Najboljši prijatelj moje torbice ! Nujen ! Trenutno se je v njej našel L'Occitanov potonikin biserček, ampak ta del opreme je odvisen predvsem od mojega razpoloženja :) 



TANGLE TEEZER KRTAČA. V divji roza barvi je prava bomba. Ker so vremenske razmere nepredvidljive, moji lasje pa skrajno trmasti. 

RAZKUŽILO ZA ROKE. Ker nenehno nekaj jem, je to nuja. To krasno mino razkužilo sem kupila v Londonu. Dišalo je tako krasno, da sem si naredila kar zalogo. 

KISIK V PLOČEVINKI. Čisti kisik za povečanje energije, moči in koncentracije. Super stvar!

MAGIC PLANNER. Vsako dekle v svojem življenju potrebuje nekaj magičnega, radostnega in živahnega. Super za zapisovanje vseh obveznosti, planov, potovanj...



KLJUČI. Bolj kot zaradi njih, zaradi obeska. Ker mi ga je podarila draga oseba in ker mi prinaša srečo. 

ŽEPNI KAMEN- ZELENI ŽAD. Že tisočletja velja za kamen sreče in blaginje. Ščiti pred negativnimi vplivi in lajša težka življenjska obdobja. Je darilo od moje mame in ena bolj pomembnih stvari, saj verjamem v njegovo moč. 

VODA. Vir življenja in  moj najljubši napitek. Ena redkih dobrin, ki je neverjetno poceni, pa vseeno življenjskega pomena. 

ROBČKI. Najraje Zewa, z vonjem mentola. Kot velik alergik si brez njih ne upam niti iz hiše. Grozno, ja :( 

SVETILKA. Ekstra luštna, z barvnimi pikami. Vedno, ko hodim domov po temi... za občutek varnosti. 

SLUŠALKE. Ker je glasba ena najlepših umetnosti in ker vsak trenutek izkoristim zato, da se ji prepustim .... 

No, tako. To je bila vsebina moje torbice. 
Šele zdaj vidim koliko stvari nosim s sabo :D Ampak, če bi morala nekaj izločiti, bi bila to misija nemogoče :D No, morda bi po tehtnem premisleku šlo. Ampak... dokler bodo moje roke to prenesle, se od svoje obvezne opreme ne bom ločila :D 

P.s. če te kakšen izdelek še posebej zanima, mi to sporoči, da lahko napišem objavo samo zanj. 




0 komentarji:

Objavite komentar