NUXE - SUHO OLJE Z LESKOM 

Pred približno dvema mesecema je moja kozmetična polička postala bogatejša za še en neverjetno opevan izdelek. To je NUXE- SUHO OLJE Z ZLATIM LESKOM. (Tistega brez leska sem dobila prvega in ga porabila že kar nekaj stekleničk)... 
O njemu se govori samo v presežkih, lepotne blogerku mu namenjajo slavospeve, modne navdušenke, ga zaradi diskretnega leska kombinirajo z zlatimi modnimi dodatki, v lekarni pa ga na veliko kupuje mlado in malo manj mlado. 



Priznam ! Bila sem tako navdušena in vesela, da je končno moj, da sem se nekaj časa z njim samo spogledovala. Očarljivo in zapeljivo me je v soju bleščic vabil, da ga preizkusim, jaz pa sem se upirala skušnjavi in čakala na praznični december. Seveda je načrt splaval po vodi... nekega dne me je premamil in po kopeli sem si ga privoščila... Povsod, kjer se ga sploh lahko uporabi...
In kakšni so vtisi ? Berite dalje :))

KAJ PRAVIJO PRI NUXE? 

Gre za olje brez konzervansov. Kar 95% sestavin je naravnega izvora. S 6-imi dragocenimi rastlinskimi olji in vitaminom E, se ta bleščeč izdelek hitro vpije in v enem samem koraku hrani, mehča in poudari telo, obraz in lase. Zaradi njegove edinstvene dišave in teksture je že več kot 20 let tako priljubljen med ženskami. Suho olje lahko uporabljate preko celega leta, tako pogosto kot želite. Pred uporabo stekleničko pretresite. 
P.s. krasno je za po sončenju, saj poudari zagorelost. 


MOJE MNENJE

Vse slavospeve potrjujem ! Ker je bil ljubezen na prvi dotik... ko sem si po tisti božanski kopeli privoščila Nuxe oljno doživetje sem bila očarana. Jezna sem bila sama nase, ker sem v tem hladnem, zimskem času svoji suhi koži odtegovala tako edinstveno doživetje... 
Na začetku te premami vonj. Ne vem kako bi ga sploh opisala... Graciozen? Prestižen? Eleganten? Vsi ti pridevniki samo za vonj... 
Olje se krasno maže. Ker je suho, zelo dobro nahrani kožo, brez da bi jo naredilo mastno in lepljivo.
Ker je steklenička polna drobnih zlatih bleščic sem se na začetku bala, da jih je preveč in da ga ne bom morala uporabljati za obraz. 
Pa ga lahko. Čudovito je, ko ga lahko dodam pudru in s tem moj obraz nahrani z dragocenimi olji, hkrati pa doda nekaj specifičnega, ko se mi koža pod določenimi koti diskretno lesketa. 
Tudi na laseh se je več kot odlično odrezal. Na Božični večer sem bila opažena, ker so se moji lasje prekrasno svetili, ne da bi dajali vtis mastnosti. 
Zaradi tega, ker z njim ne razmetavam, ga za telo ne uporabljam pogosto... Čeprav moram priznati, da se rabi zelo počasi in da ga imaš lahko zelo dolgo časa. 
Bo pa zagotovo moj spremljevalec za najdaljšo noč v letu, ko se bom ovila v njegov čudovit vonj, občutek in estetsko lepoto. 
Tudi vam ga 100% priporočam in obljubljam, da boste z njim pritegnile poglede in zasijale, na že tako svetlo, Silvestersko noč :) 


IN CENA? 

Olje je mogoče dobiti v dveh različno velikih stekleničkah... 
50 ali 100 ml.
Cena za prvega je cca. 25,80 €, za drugega pa cca. 40,24 €

________________________________________________________________

P.s. še nekaj vam dolgujem. Nagrajenka decemberske (Božične) nagradne igre je ; 

Martina Knap Šparakel !!! 

Čestitke, drugim pa več sreče.... kmalu :) 

0 komentarji:

Objavite komentar