DERMALUXELASH - SERUM ZA TREPALNICE

Pred približno dvema mesecema sem kupila serum za podaljševanje trepalnic Dermaluxelash. 


Dilema je bila velika in je trajala vsaj kakšno leto.. nisem poznala nikogar, ki bi vedel kaj o izdelku, forumom ne zaupam, cena pa tudi ni tako nizka, da bi ga kupovala v tri dni. 

Pred kakšnimi petimi meseci pa sem opazila, da so se moje trepalnice na določenih predelih obupno stanjšale, zredčile in skrajšale. (Katera maskara je zakrivila njihov propad se mi malo sanja, ne želim pa si po nekem produktu pljuvati, če nisem 1000%.)

>> Nekaj moram ukreniti <<, sem si rekla in se brzinsko in odločno pognala v akcijo in nakup. 
Trepalnice, pomagala vam bom ! :D

Kaj pravijo pri DERMALUXELASH? 

Ustvarite si zapeljivejši pogled na naraven način. Predstavljamo vam serum za rast trepalnic, s katerim kratke, šibke, krhke, tanke in nežne trepalnice postanejo daljše, polnejše in močnejše v samo 4-6 tednih. 

Kaj pravim jaz? 

Sama škatlica na prvi pogled ne izgleda nič posebnega. belo zlata, z dodatki črne in roza... Ko pa jo odpreš naletiš na pravo presenečenje. Serum se skriva v čudoviti zlati embalaži, na mehki črni podlogi. Že kar se tiče estetskosti delno opraviči svojo ceno, saj deluje res elegantno.



Odločila sem se, da bom serum nanašala, kot je priporočeno. Torej zvečer, enkrat na dan.
Nanos je zelo enostaven, z 'metlico' enostavno podrgneš po očiščeni zgornji veki, tik ob trepalnicah, od notranjega kotička navzven. (Izdelek se lahko nanaša tudi na spodnjo veko, tik ob trepalnicah. Sama tega nisem počela, saj spodnje niso tako kritične, kot zgornje). 
Zelo pomembno je, da se izognemo direktnemu stiku z očmi.
Produkt sem redno in disciplinirano nanašala na trepalnice in resnično pazila, da kakšnega dne nisem izpustila.
Z vzhičenim čakanjem na rezultate se nisem obremenjevala in rasti trepalnic nisem vsakodnevno opazovala in primerjala.

Po treh tednih sem se prvič podrobneje pogledala v ogledalo in svoje trepalnice primerjala s stanjem izpred dveh tednov. Punce, prisežem ! Skoraj me je kap ! Na področjih kjer skoraj nisem več imela trepalnic so kar brstele nove, male... Stare so pridobile na debelosti in dolžini.

Po štirih tednih so bili rezultati še bolj očitno vidi, poleg tega, da so bile takrat tudi že zelo lepo ukrivljene in izrazito črne.

Po petih tednih rezultati niso več bili tako očitno vidni, saj je bilo v preteklih dveh tednih opravljeno vse, kar sem od izdelka pričakovala.

Rečem lahko samo, da sem resnično vzhičena in navdušena nad pridobljenim rezultatom. Močno mi je žal, da ni tudi dokumentiran,  ampak enostavno nisem stavila na takšno razliko.

Sicer verjamem, da je mnogo kozmetike zelo 'sposobne' in daje vidne rezultate, vendar pod pogojem, da jo dovolj dolgo in vestno uporabljamo.
Kako dolgo bo ta učinek držal ne vem, je pa priporočeno, da se po doseženih rezultatih izdelek še vedno uporablja enkrat ali dvakrat na teden.
Sama bom kupila še enega in to navodilo tudi upoštevala, potem pa bom videla kakšno bo stanje in se na njegovi podlagi odločala za naprej.

Cena izdelka je cca. 39,90 € , v embalaži se skriva 1,5 ml . Vem, sliši se strašno malo, vendar zadostuje tudi za šest tednov. Seveda pa je največ odvisno od tega, kako ekonomično ga uporabljate.




Jaz ga ocenim z 10/10 in nakup definitivno priporočam.

Ga ima tudi katera od vas? Kako ste zadovoljne? :)


0 komentarji:

Objavite komentar