NOVOLETNE ZAOBLJUBE 2016 

Vsako leto do sedaj, sem teden dni pred koncem leta sestavila seznam bolj ali manj nesmiselnih    obljub. 
Tipičnih... da ne bom več toliko zapravljala, da si bom kupila karto za fitnes in ga pridno in vestno vsaj 3x na teden obiskala... 
Ja pa kaj še... že preden sem na koledarju obrnila list za januar sem vedela... IZ TE MOKE, NE BO KRUHA. In zaobljube so ostale samo še popisan list, v katerega sem vložila čas in energijo čisto zastonj. 

Letos pa sem se odločila, da bo s tem listom drugače.Popolnoma drugače. Odločena sem, da bom uporabila vso voljo, energijo in sredstva, da vse kar je napisano tudi uresničim. Zaobljub je sicer manj kot druga leta, bom pa pri teh toliko bolj striktna in neizprosna do same sebe.
Pravijo, da moramo o željah molčati, ker se tako lažje uresničijo. Ampak to niso želje... to so obljube in na določenih točkah tudi ultimati, ki sem jih postavila sami sebi. Čas je za spremembe... 

Te zanima kaj želim spremeniti oz. storiti :) Beri dalje ;) 




1. OPRAVI ŽE ENKRAT S TO MATEMATIKO
Matematika... tako stara, pa še vedno nezmožna reševati svoje težave, jaz pa tudi pri dvajsetih čisto premlada, da bi jih razumela :D Matematika je moj stari dolg na faksu in letos je zadnja možnost, da jo opravim. Težka bo, vendar resnično upam, da se bo moj trud obrestoval. Mislim, da bova po 6ki v moji spletni evidenci obe lažje zadihali ;) 

2. 30 POČEPOV NA DAN
Ni veliko, ampak za nekoga, ki ni niti š od športnika, je dovolj. Hvala Bogu uživam v normalni postavi, kljub temu, da jem za tri... Počepi so ukrep, ki sem ga uvedla zgolj zaradi samodiscipline in pa zato, da malce dvignem tisto, kar je gravitacija začela potiskati navzdol :P 

3. POSPRAVLJAJ
Imam 'sindrom polne riti', katerega sem si umislila in tudi diagnosticirala sama :P To pomeni, da imam vsega čez glavo dovolj. Sicer se nisem za materialistično ali razvajeno, ampak saj veste... v dvajsetih letih se nabere :P  Izobilja se sicer nihče ne brani, vendar preveliko stvari je treba tudi vzdrževati. Moje poličke se šibijo pod težo kozmetike, moje omare pa pokajo od oblačil. Ko bom imela čas bom definitivno lotila super akcije, s pomočjo katere bom malo osvobodila  svojo sobo. 
Sicer sem absolutna pristašica čistoče, sesanja in brisanja prahu, vendar pri pospravljanju se malce zatakne... Se pač še vedno držim tiste miselnosti... genij se znajde tudi v neredu :D (Slaba tolažba, vem) 

4. POTUJ 
Zadnji dve leti mi potovanja resnično niso naklonjena. Kljub temu, da sem radovedna in željna odkrivanja novih krajev, sem pred leti potovala veliko več kot sedaj. V zadnjih dveh letih lahko obeležim samo tri krajša petdnevna potovanja/izlete, kar pa nikakor ni to, kar pričakujem. Upam da letos končno uspe in da se malo premaknem (iz sicer meni zelo ljube) domovine. 

5. PIŠI SEZNAM SVOJIH NAKUPOV 
Ne štejem več, kolikokrat se mi je zgodilo, da sem imela v denarnici recimo 50 € in v roku nekaj dni so ti izginili neznano kam. Ko sem razmišljala kaj sem za ta denar dobila sem bila čisto iz sebe, saj je dejansko izpuhtel v zrak, zaradi neumnosti... 
Sedaj sem odločena ! Kupila sem si mini beležkico, v katero bom aktivno in sproti beležila vse svoje nakupe. Denar ne pada iz neba, zato ga je treba uporabljati bolj premišljeno, kot sem to počela do sedaj. 


6. VSAJ ŠTIRI MESECE BODI BREZ SLADKORJA 
O svojem mesecu brez sladkorja sem že pisala na blogu. Gre za časovno obdobje, ko se popolnoma, brezkompromisno in 100 % odrečem sladkorju. Seveda ga npr. iz sadja in že pripravljenih stvari ne morem umakniti, lahko pa se odrečem nakupom čokolad, bombonov, piškotov in ostalih pregreh, ki meni in  mojemu telesu ne naredijo nobene usluge. Prvi mesec brez sladkorja je januar in že tri dni sem 'čista' :) Tekom leta pa si bom izbrala še tri... rezultati, boljše počutje in prečiščenje telesa, so zagotovljeni :) 

7. IZOGIBAJ SE PRETIRANI UPORABI TELEFONA IN RAČUNALNIKA
O sevanju tehnologije čivkajo že ptički, sama pa sem za nameček še bolana na ščitnici in moj zdravnik in mi je posebej omenil škodljivost sevanja za mojo bolezen. Tehnika je res napredovala, telefoni nam omogočajo vse kar potrebujemo... zabavo, organizacijo, virtualna druženja, vendar sem se odločila, da bom čas na računalniku in telefonu uporabila čim bolj racionalno (npr. za blog, izobraževanje ali nujne primere)  za druženje pa bom prijateljice raje povabila na čaj. 

To so bile moje zaobljube ! :) Srčno upam, da jih realiziram, kajti vse se mi zdijo pomembne, potrebne in enakovredne. 
Kakšne pa so vaše zaobljube za letos? Vam je v preteklih letih uspelo realizirati zastavljene ? :) 
_______________________________________________________________________________

Za danes pa sem vam obljubila še nekaj... moja stran je presegla 1000 všečkov in čas je, da izveste kdo je srečnica, ki prejme torbico in parfum. 

To je .... SILVA SILVA SILVA POTEKO !
Čestitke ! Prosim za naslov v ZS :) 

Vsem ostalim pa najlepša hvala, ker me spremljate :) Trudila se bom še naprej, dostopna pa sem za vaše predloge, kritike, želje in sodelovanja. Preživite lep nedeljski večer ! 

Poljubčki, Becky. 


2 komentarji:

  1. Punca, super zaobljube! :)
    Želim ti vso srečo pri matematiki - in misli pozitivno: da boš opravila. Zakon privlačnosti. ;)
    si me pa nasmejala pri marsikateri točki, vidim da imamo podoben način razmišljanja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi ti prvega februarja stiskaj pesti zame. In to zelo močno. Na roki in nogi skupaj :) Ja, prosim, prosim, da mi ta zakon privlačnosti končno dokaže, da neizpodbitno obstaja :D
      In me zelo veseli, da sem te nasmejala, še bolj pa, da razmišljava podobno :)

      Izbriši