MOJA NEGOVALNA RUTINA

Moje telo je moj tempelj. Edino, kar si popolnoma lastim,v celoti je moje in jaz sem v celoti njegova.
V mojem telesu se skriva moja duša, moja občutja, moj najgloblji in najintimnejši svet.
Sem njegova lastnica in cenim ter častim ga, kar malo po božje. Pa je prav da ga ! Samo eno imam!

Nega telesa je veliko več kot porabljanje krem, ki bodo kmalu čez rok in maziljenje samo zato, da bi bila všeč polovici mesta.
Je stik s samim sabo, je intimno doživetje, je spoznavanje sebe in svojega telesa, svojih želj, svojih potreb.

Moja negovalna rutina poteka vsako nedeljo. Prav ste prebrale! Nedelje so moje. In če kdaj pride kaj vmes (recimo izpit naslednji dan) sem zelo jezna.
Ker svoje nedelje potrebujem, ker jih potrebuje moje telo in ker mi zares blagodejno denejo.

KAKO SE VSE SKUPAJ ZAČNE? 
Zadnji dan v tednu spim dlje. Ko se zbudim, se ne hitim oblačit, ampak si navlečem samo svojo haljo. Ali je to tista iz svile ali volnena, je odvisno od počutja... in stopinj :P
Sledi kraljevski zajtrk. Obožujem sveže stisnjen pomarančni sok, hrustljave polnozrnate štručke, med, domačo malinovo marmelado, občasno popečene kruhke in smutije.

In potem delam na tem, da sem preostanek dneva maksimalno sproščena, umirjena in delam stvari, ki me veselijo.

Veliko berem, včasih knjige, če pa si želim kaj lahkotnejšega, pa revije. Veliko se pogovarjam, s prijateljicami skočimo na kakšen čaj ali vročo čokolado, kaj dobrega skuham ali spečem. Skratka uživam.

Okoli petih popoldan, pa se začne moja slavna negovalna rutina :D
Da ne bo pomote, za sebe skrbim prav vsak dan, ampak ob nedeljah imam generalno nego :)

LASJE 
Lase načeloma umivam dvakrat na teden in en dan je zagotovo nedelja. Dopoldan si jih naoljim z Orofluido oljem. Nato si jih enkrat šamponiram in si vsaj dvakrat na mesec privoščim kakšno oblogo za lase.
Najraje imam rumenjak zmešan s pivskim kvasom ali pa olivno olje z medom.
Pustim jo učinkovati 20 min, potem sperem. Na lase nanesem še Lush masko za lase in še to pustim delovati 15 min. Nato pustim, da se mi lasje sušijo na zraku.


NOGE 
Sledi prava domača pedikura. V toplo posodo za 'namakanje nog' si usujem nekaj kopalne soli in noge najprej razmehčam. Potem uporabim svoj Velvet smooth pripomoček, za odstranjevanje suhe kože iz stopal. Uredim nohte in jih polakiram, ko se posušijo pa obilno namažem s hladilno kremo.
Nato obujem tople bombažne nogavičke in ne morem reči, da hodim, ampak da lebdim! Ko si odstraniš trdo, odmrlo kožo iz pet, se počutiš tako zelo lahkotno in udobno!


ROKE 
Tudi roke najprej namakam v soljeni vodi, dokler se nohti malenkost omehčajo. Potem uporabim Afroditin izdelek za odstranjevanje odvečne kožice in jih oblikujem. 
Sledi lak, ki mi je tisti dan najbolj všeč. Ko se posuši, si roke natrem še z limono ali avokadom. Odvisno kaj imamo doma. 


OBRAZ 
Obraz je seveda zelo pomemben, zato mu namenim same kakovostne izdelke in domače pripravke. 
Za začetek uporabim piling. Včasih je ta Afroditin, drugič pa Johnny Organic. 
Po grobem delu pa sledi nekaj bolj nežnega... to je ponavadi maska iz avokada, maska iz rumenjaka in medu ali maska iz gline. 



TELO 
Mmmm in tukaj je najboljši del. V masažno banjo si nalijem vodo, v njo pa kopalno sol. (Če ste ljubiteljice pene, jo odmislite :/) Vmes si sama privoščim tuš, s pomočjo katerega se opravi piling telesa, za katerega uporabim Johnny Organic in depilacija. Trenutno je med tekočimi mili moj favorit Afroditin! Ko sem že popolnoma 'čista' in urejena, pa si privoščim še kopel. (Ja, res sem srečka, da imamo v kopalnici oboje :P) 
Kopel ne jemljem kot način umivanja, pač pa sprostitev in umiritev.
Seveda so prižgane svečke, posluša pa se Norah Jones ! 





Kopel traja približno pol ure. Ko prilezem iz bane si telo še namažem z nekaj kremami. 
Za telo največkrat uporabim Eveline suho olje KLIK, na noge dam nekaj kostanjevega gela za krčne žile (ker jih imamo v rodu, pa se jih bojim, kot hudič križa). Na predel dekolteja in prsi si namažem L'Occitane mandljev serum. Na obraz nanesem L'Occitane potonikino kremo.




Moja zadnja nedeljska postaja je moja vodna postelja. (Priporočam!.)
V njej poskrim še za svoje roke in ustnice. Za prvo najpogosteje z Lush maslom za mehčanje kože, včasih pa tudi z Herbio karitejevim maslom, za drugo pa uporabim ognjičev balzam za ustnice.  








No in to je moja negovalna rutina ! 
Po njej zaspim kot angelček ... mislim, da je to razumljivo :P 

Kakšni pa so vaši rituali? :)

Hvala, ker me berete. 
xoxo, Becky. 






2 komentarji:

  1. Odgovori
    1. Ninnieboo, sploh si ne znaš predstavljati kako zelo sem se razveselila tvojega komentarja *_*
      Presrečna sem, da je punca, ki oddaja toliko pozitive, optimizma in piše prečudovit blog opazila in PREBRALA mojo objavo ! Wooow, hvala za komentar in lep dan :) <3
      In ja... oljček je res vreden vsakega centa :)

      Izbriši