OD A DO Ž

Tale turobni petkov popoldan sem izkoristila za igranje z besedami, abecedo in asociacijami. 
Ko sem se sprehodila od črke A - Ž, sem zapisala prvo besedo, ki mi je ob določeni padla na pamet. 
Seveda je v teh petindvajsetih besedah možno ugotoviti in spoznati veliko o meni :) 

Vabljeni k branju ! :) 

ARABSKI SVET 
Moja najljubša turistična destinacija, moja velika ljubezen in uganka. Zaljubljena sem v brezmejne puščave, ogromne mošeje, maroške ulice, znamenito glasbo, kulinariko, skrivnostnost in drugačnost, ki jo oddaja. Viva Arabia!

BOG
Verujem v sonce, čeprav ne sije. Verujem v ljubezen, čeprav je včasih ne občutim. Verujem v Boga, tudi če molči. 

CIKLAME 
Mmmm, samo spomin na čudovit vonj mi polepša dan. Tako ljubke, drobne in dišeče rožice. Obožujem jih!


ČVEKANJE 
Tisti, ki me ne poznajo sklepajo, da sem sramežljiva... Tisti, ki me , molijo, da bi bilo res tako! 

DECEMBER 
Je mesec velike radosti, sreče, obujanja spominov, dobre hrane in tkanja čudovitih prijateljskih vezi. 

EVTANAZIJA 
Ker verjamem, da življenju sledi smrt in da smrti sledi življenje. Ker verjamem, da si vsak človek zasluži dostojanstvo in ker sem mnenja, da življenje mnogo ljudem naloži pretežko breme. 

FOTOGRAFIJE 
Način, kako spomin spremeniti v večnost in ga obdržati.

GLASBA
Glasba ima moč, da olajša srčno napetost in odžene temačno razpoloženje. 

HUMOR
Pravijo, da mi ga ne primanjkuje in tudi sama imam rada ljudi, ki ga imajo.

ISTANBUL 
Eno izmed najlepših mest. V Istanbul z osebo, ki jo imaš rad in jo vsaj malo privlači ta čudoviti kraj- čarobno. 


JOK 
Ker je kot vihar... po njem je človek vedno mirnejši. 

KOKICE
Moja velika razvada, ko gledam televizijo, se učim, lenarim ali berem. KOKICE ZA VEDNO! :D


LJUBEZEN 
Roža potrebuje sonce, da postane roža. Človek potrebuje ljubezen, da postane človek. (Phil B.) 

MORJE 
Ker v meni vzbuja mešane občutke. Strahospoštovanje in občudovanje. Ker ga rada gledam, ker ob njem rada meditiram in ker se samo ob njem popolnoma sprostim.


NEZAUPLJIVOST
Osebnostna napaka, na kateri bo treba delati. Še dolgo...

OČI
Prva stvar, ki jo na ljudeh opazim in stvar, kateri zaupam bolj kot besedam. Ne pravijo zastonj, da so oči ogledalo duše.

PALAČINKE
Že dvajset let moja najljubša hrana. Na meniju tudi po večkrat na teden, ampak nikoli jih nimam dovolj.
Pa še zanimivost ... enkrat med počitnicami sem jih jedla kar 8 dni skupaj, pa še naprej bi jih, če ne bi zmanjkalo domačih jajc :DDD


REBEKA
Ker je to moje ime in ker je prvo in večno darilo, ki mi ga je poklonila družina.

SONCE
Čudovit pojav, ki osvetli še tako temne trenutke. In to dobesedno. In STARŠI, ker niso vsi pravi in vredni tega naziva. Ampak moji zagotovo!

ŠPANŠČINA
Čudovit jezik, ki zveni tako čarobno in pojoče, da ga želiš znati. 

TANČICA
Najlepši del nevestine oprave in must have kos, ki ga enkrat želim obleči. Ampak POZOR, res samo enkrat :P



VODA
Moja najljubša pijača, moj najljubši razgled (če vzamemo morje, slapove, reke, jezera) in vir življenja.

ZDRAVJE
Najpomembnejša in najdragocenejša življenjska vrednota. Zlata vredna, ampak premalo cenjena, dokler je ne izgubimo. 

ŽIVLJENJE 
Ker sem hvaležna, da mi je namenjeno živeti. Lepo živeti! In ker si želim, da bi tako živeli vsi.



Vam je bila tale vrsta objave všeč? :)



Katere asociacije pa imate vi na posamezno črko? :) Komentarji dobrodošli ;) :)







3 komentarji:

  1. Lajkam tole objavo! Res maš dar za pisanje! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taja, me veseli, da ti je všeč ! :) In en velik HVALA ! :)

      Izbriši
    2. Taja, me veseli, da ti je všeč ! :) In en velik HVALA ! :)

      Izbriši