OSEBNOSTNI IZZIV- POSTANI NAJBOLJ NAVDUŠEN IN POZITIVEN ČLOVEK, KAR JIH POZNAŠ.


Trenutno se na blogerskih straneh izvaja veliko različnih izzivov,... za preoblikovanje postave, redno miganje, dvig ritke in spremembo prehrane. 
Ker sem sama človek akcije, so mi tovrstni izzivi zelo zanimivi, ampak ne morem se hvaliti s posebnim športnim slogom življenja ali odlično oblikovano postavo. 

Že ko sem ustanovila blog, sem imela v glavi prekrasno idejo, ampak sem čakala, da doseže več sledilcev, da jo delim z vami. Zdaj se nas je nabralo že skoraj 1300 in menim, da je čas, da osebnostni izziv, ki je plod moje domišljije, končno ugleda luč sveta. Spremlja me toliko krasnih dam, pa tudi nekaj prijetnih pripadnikov močnejšega spola in ta projekt ne izključuje nikogar, pač pa dobrodušno vabi vse, ki so željni sprememb:)

KAKO SE JE ZAČELO ? 
Sem velika ljubiteljica psihologije, različnih vrst terapije in duhovnosti. Zavedam se, da človek ni samo fizično bitje, temveč veliko, veliko več.
Zunanja lepota je sicer hrepenenje, ki je v človekovi naravi, ampak sama se že od presenetljivo zgodnjih let zavzemam tudi za notranjo. Verjamem v moč osebnosti. In stavim na njo! Ko me bodo zapustile vse estetske pravilnosti in bo moje telo staro in utrujeno, bom še vedno imela tisto najpomembnejše. Tisto, kar se je z leti razvijalo in raslo in tisto, na kar bom lahko zelo ponosna.
V moji naravi je prisotne veliko hvaležnosti, premišljevanja o življenju in iskanja višjih smislov.
Vsak dan se trudim, da naredim mali, čeprav samo milimeter velik premik in da rastem... da rastem in bogatim svojo dušo z malenkostmi, ki se zdijo male, vendar čez čas spoznaš, da so bile velike.
Zdi se mi, da ljudem kronično primanjkuje samozavesti, hvaležnosti, pozitivnih misli in ljubezni, do samega sebe.
Rada bi naredila stvar, s katero bi morda samo enemu omogočila lepši in bolj ljubeč pogled na svet in samega sebe.
Zato bo izziv potekal, pa četudi bo v njem sodelovala samo ena samcata oseba ! :)

KAKO BO VSE SKUPAJ POTEKALO? 
S prvim marcem bo na tej strani objavljeno prvo vprašanje. Vprašanje o vas, vašem življenju, odnosu do le tega. Najprej bom nanj odgovorila sama. Tudi jaz si namreč želim pozitivnih sprememb in tudi jaz bom sodelovala v izzivu!
V mesecu marcu se bo zvrstilo okoli 15 vprašanj in namen le teh je, da vas pripravijo, da pomislite.
Da pomislite nase, na svoje sanje, globoka hrepenenja, ljudi okoli vas, Čisto znano je, da so misli magnet... Sedaj razumete smisel??? Z vprašanji vas bom spodbudila k razmisleku! ... Eno izmed njih bo ; ZA KATERE STVARI V SVOJEM ŽIVLJENJU STE HVALEŽNI?
Da boste odgovor lahko podali, boste morali razmisliti in se usmeriti v pozitivo !!!
Če boste pridni in boste izhajali iz samih sebe, bo rezultat več kot samo viden.
V hitrem tempu življenja smo namreč pozabili na vrednote, ki ga delajo slajšega, v mesecu marcu pa želim, da jih skupaj obudimo in iz vas naredimo POZITIVNE, NAVDUŠENE, HVALEŽNE IN ZADOVOLJNE POSAMEZNIKE. 
Nisem idealist, zato vem, da vam en mesec ne more popolnoma spremeniti življenja, lahko pa vam spremeni pogled na stvari, da ta postane bolj radosten in rožnat.

IN KAJ DOBIM, ČE SODELUJEM? 
Dobite spremembo ! Lepo spremembo. Če vas bo v izzivu več in boste odgovore prebrali, boste spoznali kakšne malenkosti so lahko razlog za dobro voljo in nasmeh. Kakšne malenkosti lahko osmislijo življenje !
Mislim, da je to največja nagrada ! Ker pa vem, da bo izziv vzel nekaj časa in boste morali malce razgibati možgančke, sem za motivacijo pripravila TRI NAGRADE ! 
Nagrajence bom izžrebala in sicer med tistimi, ki boste odgovorili na minimalno deset vprašanj tekom izziva!

No? Kaj menite? :) Se vam zdi ideja zanimiva?:) Meni je zelo, zelo, zelo všeč in izziva se noro veselim, saj bom na vprašanje prva odgovorila jaz sama in s tem spodbudila samo sebe k razmisleku. Moj življenjski moto je .... SKRIVNOST SREČE JE, DA SEŠTEVAM SVOJE BLAGOSLOVE, MEDTEM, KO DRUGI SEŠTEVAJO SVOJE TEŽAVE! 

Če nam bo izziv uspel in boste opazili rezultate, boste tudi vi ugotovili moč te misli in jo vzeli za svojo !


P.S. Nagrajenka Valentinove nagradne igre je ... ZDENKA KOROŠEC! Čestitke :)
xoxo, Becky.



5 komentarji: