KO ŽENSKE POMAGAMO ŽENSKAM, POMAGAMO SEBI !



- "Babe skupaj lahko spremenijo svet." 

- Jean Shinoda Bolen

Kolikokrat ste sedele v centru mesta,v varnem krogu svojih prijateljic, ko sto zagledale gospodično, ki je šla mimo vašega omizja in jo minuto po tem grupno pokritizirale po dolgem in počez.
Res smešno hodi, grozno je oblečena... in sploh ne rabiš govoriti z njo, da bi ugotovil, da je neumna...
Stvar se zaključi s privošljivo salvo smeha !
Pojdimo še dlje.. Kolikokrat ste se - vsaj za hip- spogledovale z zasedenim fantom?
Da je njegovo srce že oddano ste vedele, pa vseeno ste brez sramu z njim flirtale v klubu, na faksu ali pa kar na ulici.
Stistite sedaj zobe in si priznajte še nekaj...  !
Kolikokrat ste skoraj sovražile neko žensko? Kar tako. Brez razloga.
Ups. Z razlogom !
Ker je lepa, mlada, uspešna. Ker se vam zdi, da je boljša od vas. Ker čutite konkurenco in ker se nekje globoko v vas prebuja speča zavist in občutek manjvrednosti.

 (Slika iz interneta)



LEPO VAS PROSIM! ZBERITE SE !  


Ženske so se tisočletja borile za pravice... za enakopravnost.
Za to, da lahko vozimo, volimo, kandidiramo.
In poglejte se sedaj. Res je, da ste si izborile bitko, ampak začele ste vojno !
Same s sabo, druga z drugo.

In ne, ne bom lagala ! Tudi sama nisem kakšen svetovni čudež. Tudi jaz nisem brez grehov in brez vsakega kančka nesigurnosti.
Tudi sama imam nekaj ljudi - seveda tudi žensk-, ki mi niso pisani na kožo, mi ne ustrezajo in z njimi ne najdem skupnega jezika. Vendar HALO?!

Da bi katero sovražila samo zato, ker je nasmejana, srečna in zadovoljna sama s sabo? ODPADE!
Obožujem in občudujem ženske.
So moje prijateljice, učiteljice in učenke. Vse to, želim biti tudi sama njim.
Všeč mi je, ko pišem blog in lahko kateri pri čem pomagam. Pozitiva in prijetni odzivi me nasmejejo, polepšajo dan in teden. Vesela sem, da sem iznašla to 'poslanstvo'. Vesela sem, ko me kdo vpraša za nasvet in pripravljena sem ga podati.

Vedno sem in vedno bom rada pohvalila. Kolikokrat vam je nekaj tako presneto všeč, to stvar zelo zavidate tisti osebi in srčno radi bi izvedeli kje je bila kupljena, vendar vam ponos tega ne dovoli.
Stvar raje ignorirate, pozabite in odmislite, kot da bi lastnika pohvalili.
Jaz te logike ne poznam. Ko mi je nekaj všeč, to tudi povem. Popolnoma iskreno. Iz nobenega 'ritolozništva' ali koristoljubnosti. Pa najsi gre za oči, parfum, obleko, torbico, osebnostno lastnost.
Rada sem prijazna. Rada sem prijazna z ženskami. Ker se zavedam, da ženskemu svetu tega manjka. Zelo manjka.

- "Čas je da ženske odstranimo ovire, ki smo si jih postavile. Iz sebe lahko naredimo veliko več kot smo kdaj koli sanjale."

 -   Louise L. Hay

Pomaknimo se k drugi temi. Iskreno in iz dna srca se mi gabi, ko se najde kakšna cvetka, katere življenjski moto je ; ''Kar je moje, je moje, kar ni, pa še bo.''
Ali pa: ''Tuje je najslajše.''
Seveda so te misli večinsko namenjene moški populaciji in če vprašate mene, se slišijo strašno ceneno in plehko...  Res je, da je varanje preobširana tema za tukaj, res je, da je kriv tisti, ki je v razmerju, res je, da bi lahko potemtakem ženske popolnoma oprali krivde,  ampak lepa stara misel pravi: ''Noben pes ne leta za psico, če mu ta ne maha z repom.''
Pravzaprav ne gre za to, kdo je kriv in kdo ne. Gre za to koliko morale premoreš. Koliko empatije in koliko narediš za dobrobit žensk.
Kajti drage moje... ne gre za to, da je tuje prepovedano, sladko in nadpovprečno. Gre za to, da ste vi nesamozavestne in vam občutek, da ste neki osebi speljale partnerja sprošča hormone sreče in občutek osebnega zadovoljstva, zmage.
Potem se počutite lepše, boljše, močnejše.
Ampak če bi bile zares močne, tega ne bi potrebovale. Ne bi jemale drobtinic, v obliki prepovedanega ljubimca in ne bi se zadovoljije s tem, da ste nekomu samo opcija, rezerva in druga violina.
Zase bi želele in zahtevale vse. Žalost druge osebe, ne bi povečala vaše sreče.
Delovale bi po principu: ''Če ne moreš pomagati, vsaj ne škoduj.''

 (Slika iz interneta)


In svet bi bil lepši, manj pokvarjen in bolj vreden življenja. Odmerjen cikel na Zemlji, bi bil za nas manj stresen, ker se ne bi počutili ogroženih, napaden in osovraženih na vsakem koraku.

Spomnite se ! Katero gospodično še posebej prezirate? (govorim o sovraštvu brez razloga, ne o utemeljenih sporih).
Potem se vprašajte ; ''Zakaj?''
Ko boste našle odgovor se boste zavedle, da ne gre za prezir, temveč za občudovanje.
In ko boste dovolj zrele in pogumne, si boste to upale priznati.
Dojele boste, da izražanje občudovanja in spoštovanja ni popolnoma nič slabega. Blatenje je !

Ko boste prišle do te točke, boste brez pomislekov izrazile podporo, stisnile lajk in vprašale za nasvet.

In postale boste boljše ! Ker boste dojele in ponotranjile pomembno lekcijo, ki govori, da je edini pravi uspeh v življenju, naučiti se shajati s soljudmi, jih iskreno ljubiti in jim privoščiti dobro.
In zaradi te lekcije boste dodale nov temelj nečemu pomembnemu, vrednemu. Svoji osebnosti !

S to objavo nisem ciljala na nikogar ! Pisala sem samo o splošni problematiki, ki jo opazim, odkar se zavedam svoje ženskosti.
Ne štejem več, koliko žensk, ki so poskušale zatreti moje sanje in potenciale sem srečala v življenju.
Koliko žensk, ki me sploh niso poznale, ampak so me dojele kot idealno žrtev svoje zlobe in frustracij in mi želeli naložiti breme. Ampak zdaj sem za to hvaležna.
Spoznala sem svet, katerega ne sestavljajo ženske kot osebe, temveč njihov karakter.
NISMO SLABI LJUDJE, SLABE SO NAŠE LASTNOSTI.
In vedno je prostor za izboljšave. Ker jaz le te vidim in v njih verjamem, se lotevam težkih tem.

Ne verjamem, da se sveta ne da spremeniti. Močno verujem, da lahko skupaj ustvarimo prostor, ki bo vreden življenja. Ženske in moški. Ne kot sovražniki, ampak kot življenjski sopotniki.


In vedno, ko vam bo padlo na pamet, da neko žensko iz čistega dolgočasa pljuvate, žalite ali dajete v nič, se obrnite v drugo smer.
Dajte ji priložnost in morda boste presenečene, koliko vam lahko ponudi. Kako lahko skupaj rasteta in se razvijata,

In ko boste imele čas, pojdite v gozd. Poiščite palice in jo zlomite. 
Lahko je!
Potem poiščite tri in poskusite takrat. 
No, to pa je že težje, kajne? :) 


Lep in pozitiven dan vam želim ! :***



4 komentarji:

  1. Super objava, ki se tiče prav vseh nas tukaj. mislim, da se v najstniških letih, dekleta še tega ne zavedajo tako... Govorim iz lastnih izkušenj... Se v pretekliku tudi sama najdem v tej objavi... Vendar ko začneš enkrat pometati pred svojim pragom, ko se zaveš, da nič ni bolj pomembno od tebe same.. potem začneš delati na sebi in vidiš, da ni vredno soditi knjig po platnicah. V vsakem se namreč skriva svoja zgodba, zaradi katere je človek pač takšen kot je. Bila sem prevarana in varala sem... Zdaj to upam priznati na glas, takrat pa je bil to strašen tabu a kljub temu sem se pridruzila gruči prijateljic, ki je do kosti oglodala drugo prijateljico ker je tretji "skakala v zelje"... Žalostno ampak resnično. Res je, da smo vsi skupaj samo ljudje... ampak ko se začneš zavedati, da je ta faušija vbistvu občudovanje... potem veš, da si v sebi zrasel. Ko ti ni več težko iskreno pohvaliti sosedine nove frizurce ali pa pohvaliti dekleta, ki stoji na avtobusni postaji zraven tebe... Občutek je dosti boljši, kot pa pri pljuvanju, posmehovanju... Verjamem namreč tudi, da se dobro z dobrim vrača... včasih zelo počasi, a se. Zagotovo. Ženske, bodimo res ŽENSKE!

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina, strašno vesela tvojega iskrenega komentarja ! :) To je to ! Da se ne delamo popolnih, da smo samoazvestni, pa tudi če imamo kup napak. Tudi sama imam 'seznam' ljudi, ki mi niso pri srcu. Osebni razlogi pač. Utemeljeni. Vendar nikakor ne sovražim ljudi vse povprek, samo zato, ker se ob njih počutim ogrožena.
      Seveda pa je obrekovanje najstniška faza in nikakor je ne mislim obsojati. Vendar pač pride čas, ko je to potrebno prerasti. Čas, ko postaneš ženska in moraš iti preko tega. Se sprijazniti, da so boljši in slabši od tebe, in se potruditi biti dober, koliko si pač lahko.
      Ta objava je seveda samo izražanje mojega mnenja. Resnic je toliko, kot je ljudi in toliko je različnih dimenzij. Kar je meni nesprejemljivo, je nekomu dopustno in obratno. Smisel ni bil poniževati ljudi, ki obrekujejo ali 'skačejo v zelje'. Smisel je bil, da poudarim krasno dejstvo. Bodimo prijateljico, veselimo se tujih uspehov in življenje bo lepše in lažje :)

      Izbriši
  2. res odlična objava vredna vsake minutke za branje in odlicni nasveti za vsako 💕 res imas super objave 😌

    OdgovoriIzbriši