MOJI NAJLJUBŠI POMLADNO- POLETNI PARFUMI 

Moji ljubi parfumi... strast, ljubezen in rahla obsedenost. Moja zbirka ima dvomestno številko, je super negovana, cenjena in občudovana! Redkokdaj sem tako redoljubna in nagnjena k čistoči, kot takrat, ko na svojih stekleničkah opazim prah :D 
(Skoraj) vsak obiskovalec se ustavi pri polički z mojimi parfumi in jim nameni trenutek pozornosti. Po navadi gre takole... moški se v moje cenjeno 'bogastvo' obregnejo s kakšnim negativnim (beri: neumnim) komentarjem, ženske pa (z mano na čelu) skoraj doktorirajo v debati, kateri je boljši, lepši, obstojnejši. Skratka... ne da se jih prezreti in to je to ! :D

Oktobra sem se že razpisala o najljubših jesensko- zimskih dišavah, zdaj pa je spet pomlad, spet vse cveti, brsti, menja barve in oblike, zato tudi jaz menjam parfume.



Razen enega... Chanel je le Chanel. Z mano poleti, pozimi, podnevi, ponoči, ko sem slečena, ko sem oblečena, ko sem srečna, ko sem žalostna, v dobrem, v slabem. SKRATKA- VEDNO ! 

1. CHANEL - CHANCE 

Moj besednjak ne vsebuje dovolj pridevnikov, s katerimi bi lahko opisala to brezmejno, prvinsko, strastno in globoko ljubezen... do Chanela. Srečala sva se pred petimi leti in v ta krasen vonj sem se takoj zaljubila. No, cena ni ravno za zaljubit, ampak ko ga enkrat imaš na polički pozabiš na to, koliko stvarem, pijačkam in torticam si se odrekel, zato da lahko zdaj kraljuje med tvojimi parfumi. Mogoče me pri tem parfumu navdušuje tudi dejstvo, da nosi ime Gabrielle Bonheur Chanel (bolj znane kot Coco Chanel), ki je imela pogum dobesedno spremeniti in preoblikovati francosko žensko in s tem postala prava 'kraljica mode'. Izrekla je tudi znameniti stavek: ''A woman who doesn't wear perfume has no future. ''
Chanel Chance je eleganten, ženstven in prefinjen parfum. Vonj mi je osebno tako pri srcu, da bi ga lahko uporabila za čisto vsako priložnost... Ni ga kraja ali dogodka, kjer ga nebi želela nositi. Daje mi občutek varnosti in moči, verjetno zaradi edinstvenih sestavin, zaradi katerih se počutim samozavestno in fatalno vedno in povsod. 
Je sveže cvetličen, s čutnimi sestavinami. Zgornje note nas pozdravijo z limono in ananasom, ki se zaokrožijo s čutnim jantarjem in pačuli ter belim mošusom.

Mislim, da bo razmerje med mano in Chanelom trajalo še kar dolgo in ne bo kar tako izzvenelo. Takšen občutek pa imam zato, ker se ob vsakem pritisku na razpršilo ponovno popolnoma zaljubim :) 

2. L'OCCITANE - EAU DE TOILETTE IRIS BLEU & IRIS BLANC 

Parfum prihaja iz kolekcije La Collecion de Grasse in s svojim imenom proslavlja znamenito provansalsko mesto Grasse, svetovno prestolnico parfumom. Čudovita steklenička združuje sozvočje blede perunike iz Grassa in note florentinske perunike iz Sredozemlja. Vsebuje tudi črni ribez, citruse pa breskev, cedro...
To je moj šesti L'Oocitane parfum. Večinoma me nobeden ni pustil ravnodušno, ampak tale .... tale je presežek. Nad omenjenim parfumom sem popolnoma navdušena, očarana in zaljubljena vanj. Nisem si mislila, da se v tej majhni, 30 ml veliki stekleniči skriva tako prvovrstna, elitna dišava, ki je moje mnenje o njihovih dišavah ponesla še višje in mi pokazala, da L'Oocitane v dišavah prav nič ne nazaduje, pač pa svoj mejnik pridno viša in dela iz dobrega še boljše ! 



3. ELIZABETH ARDEN- GREEN TEA 

Neštetokrat sem se popolnoma ravnodušno sprehodila mimo Dm-ove police, brez da bi kadarkoli povonjala omenjen parfum. Kaj pa vem... zdelo se mi je, da ne obeta velika. 
NAPAKA ! SVETOVNA NAPAKA! 
Kajti ko sem mu nekega dne - ko je bil v hudi akciji- namenila trenutek, bi se najraje zjokala... 
''Kako, da tega čudovitega parfuma nisem odkila že prej ???????'' 
Citrusi, rabarbara, bergamovka, jasmin, nagelj, za konec pa še beli jantar in čutni mošus mu dajejo edinstven vonj, ki deluje energično, osvežilno, razigrano in je kot ustvarjen za tople poletne dni ... in noči.




4. HUGO BOSS - BOSS MA VIE 

Nežna, lahka, po drugi strani pa izredno ženstvena dišava, ki s svojimi edinstvenimi sestavinami odlično opozarja nase. 
V osnovi je vonj prepleten iz kaktusa, vrtnice in jasmina. 
Embalaža je čudovita, izredno elegantna, minimalistična in krasne rožnate barve. 
Je popolnoma usklajena s samim vonjem... ponazarja ženstvenost, milino in dotik cvetlic. 



5. L'OCCITANE- EAU DE TOILETTE FLEURS DE BRIGNOLES 

To ni moj pomladno- poletni parfum... je pa moj najljubši parfum !
Ga imam, ... ampak ga ne uporabljam.
Vsi moji parfumi so na polici,...  samo on je v hladilniku .
Kako ? Zakaj ? :)
Zaupam vam... vi pa mi kasneje zaupate kaj si mislite o mojem načrtu ! :D


Gre za prekrasno, vznemirljivo dišavo, ki je sočna, sadna, cvetna. V njej je združena pudrasta dišava belih cvetov, ujeta v krasni steklenički. Vsebuje izvlečke slivovih cvetov. 
Ta dišava ima samo eno napako ... izšla je v omejeni kolekciji.
Še zdaj se spomnim dne, ko sem jo kupila in dne, ko sem po treh mesecih hitela po novo stekleničko... ampak je ni bilo. Ne tisti dan, ne naslednji mesec in ne naslednje leto.
V L'Occitanu pravijo, da ne vedo, če bo še kdaj izšla, kar je zame prava tragedija, žalost in razlog za obup.
Ker je to edina dišava, v katero bi se odela za svojo poroko, nekega toplega, poletnega dne...
Ker je dobesedno edina dišava, katero bi uporabila za najlepši dan mojega življenja..
Ker sem prepričana, da če že ne bom najlepša nevesta, bom zagotovo najbolj dišeča... hahahha :D
Ker je poroka moja največja želja, ker o tem veselem dnevu ali Rebeka se ženi sanjam že od malega in ker sem skoraj prepričana, da se bo zgodila v roku 6 let, sem se odločila za nekaj malo posebnega, malo drznega in malo norega. 
To, da sem malenkost drugačna in da sprejemam zanimive odločitve, vedo že itak vsi, pa tudi moja trma je spektakularna in vsem poznana, zato se pri mojem planu ni našel nihče, ki bi vsaj poskusil pametovati, le mama je majala z glavo. :D
Torej ... pred dvema letoma sem moj L'Occitanov biserček zavila v neprepustno folijo, položila v škatlico in mu našla temno mesto v hladilniku... (saj veste tisto, da mora biti parfum na temnem in hladnem, da drži dlje). Od takrat sem ga dvakrat izvlekla na površje ( med drugim tudi včeraj- za sliko) in preverila, če je še 'pravi'. Lahko rečem samo ... odlično se drži !!! *_*
Čeprav sem se bala, da bo zaradi dejstva, da je malo bolj naraven, kot njegovi ostali, veliko bolj kemijsko dodelani bratje, hitro izgubil vonj, je bil strah odveč. Vsaj ti dve leti. :D
Jaz iz dna srca upam in stiskam pesti na rokah in nogah, da dočaka moj najpomembnejši dan.
Seveda pa je največ odvisno od fanta, ki me bo peljal pred matičarja :D
Saj veste... brez zaroke- ni poroke :P Hitreje kot bo stvar izvedel, bolj intenzivno bo njegova nevesta dišala :D



Držite pesti ... v slučaju, da se kdaj vrne na prodajne police, pa se bom založila z njim tako, da bom morala vzeti kredit :D

Punce, kateri pa je vaš naj, naj, naj, naj poletni parfum? :D
Vsak predlog je dobrodošel. Z veseljem bom svoj nos odvlekla na izlet v Muller :D

Hvala, ker me bereš ! Imej čudovit dan :) 

*Becky*











0 komentarji:

Objavite komentar