ESSENCE KOLEKCIJA THE BEACH HOUSE


Pred dvema tednoma mi je podjetje Essence poslalo čudovit paketek, ki kar diši po poletju. 
Bila sem popolnoma navdušena, kajti kolekcija, ki sem jo prejela še ni na prodajnih policah. 
Si predstavljate kakšen občutek je, ko nekaj preizkusiš prvi? 
Pomeša se malce neučakanosti, evforičnosti in čistega veselja. 

Essence je vsem dobro poznana kozmetika. Sama sem jo poznala predvsem po dostopnih cenah in širokem naboru izdelkov, v zadnjem času pa me preseneča s kolekcijami, ki se hitro in redno menjujejo, poleg tega pa ponujajo veliko : estetskost, barvitost, cenovno dostopnost ter zadovoljivo kvaliteto. 

Pa si poglejmo prejete izdelke, ki v sredini junija prihajajo na drogerijske poličke. 
Začela bom pri treh, ki so me posebej navdušili ! 


V omenjeni kolekciji se nahajata dve šminki, v koralnem in rdečem odtenku ( 01 beachy keen in 02 summer kinda girl), ki v sebi skrivata kontrastno jedro, zaradi katerega zagotovita izreden sijaj na ustnicah. Sama sicer nisem ljubiteljica šmink, ampak te dve sta popolno presenečenje. 
Sta najljubša izdelka, ki sem ju v paketku prejela. 

Prepričali sta me z : 
- lahkim nanosom 
- srednjo, a vseeno zadostno pigmentiranostjo 
- svilnatim občutkom na ustnicah, ko ju nanesemo 
- čudovitim,sijočim poletnim odtenkom
- nevsiljivim vonjem 
- zadovoljivo obstojnostjo ( do dve uri, če vmes ne ješ in piješ) 




Moj drugi favorit pa je je zagotovo eden boljših izdelkov leta 2016!  Adijo praženju na soncu, zapravljanju denarja za solarije in neuspešnim poskusim z izdelki za samoporjavitev - čas je za beach glow fluid. Izdelek je z eno besedo preprosto TOP.  Njegov namen je ustvarjanje čudovitega zagorelega videza. Uporabljamo ga lahko kot samostojen izdelek, lahko pa ga primešamo k svoji dnevni kremi, serumu. 

Prepričal me je z : 
- izjemno pigmentiranostjo 
- drobnimi bleščicami, ki ustvarijo zares glamurozen zagorel videz
- mazljivostjo 
- lušno in trpežno embalažo, ki preživi prenašanje po opravkih. 




Prejela sem tudi duo blush, ki vsebuje koralni in roza odtenek, ustvari pa izjemno sijoč in zdrav videz na ličkih. Pigmentiran je precej dobro, pa tudi njegova obstojnost preseneča. Zdrži približno štiri ure, potem pa začne postopoma bledeti. 


Za konec pa še nekaj besed o čopiču. Je izredno gost, ima mehke in trpežne ščetine in luškan videz. 
Na njemu je simpatičen napis : ''Every summer has a story'',
Uporabljam ga za nanos kompaktnega pudra. Zaradi veliko ščetin je nanos hiter, zaradi majhnosti izdelka pa najde prostor v vsaki toaletki. 
Čopič sem tudi že prala in bila sem osupla, kajti ščetine niso množično izpadale, ampak so prvi 'hladni tuš' dobro prenesle. 








Če povzamem...
V omenjeni kolekciji ni niti enega izdelka, ki me ne bi navdušil. 
Največjo in najbolj sijočo desetko podarjam šminki in fluidu, vsi ostali produkti pa pridno sledijo. 
Izdelke priporočam vsem ljubiteljicam poletja in pozivam, da se hitro odpravite po svoje produkte, kajti prepričana sem, da bodo razprodani v rekordnem času ! 


#Čeprav sem izdelke prejela v test, je moje mnenje popolnoma objektivno in iskreno# 




0 komentarji:

Objavite komentar