RAZVAJANJE V LEPOTNEM STUDIU DREAMS


Vemo, da živimo v časih, ko je trg ponudbe tako velik, da se uporabniki in kupci resnično oteženo odločamo. Pred nekaj časa sem se odločila, da se bom odpravila na nego obraza, vendar porajalo se je vprašanje - KAM?
Po spletu sem brskala nekaj ur in na koncu naletela na Dreams lepotni studio.
Prepričal me je že sam opis. Gre za salon, ki ponuja samo najboljšo kakovost za prijazne ceno. Ne obljubljajo čudežev in rastlic, ki nam bodo že jutri pomagale, lahko pa obljubijo, da nam bodo pri negi kože poskušali maksimalno pomagati. 
Takoj sem jih kontaktirala in se dogovorila za termin.

Napočil je torek in z njim moje razvajanje. Ker mi Ljubljana ni preveč domača, za piko na i pa me je ujel še pravi naliv, sem pošteno zamudila. Bilo me je izredno sram, pa še malo strah, da se tretma zaradi zamude ne bo mogel izvesti. Vsi ti občutki so bili odveč. Sprejela me je lastnica in vodja, mag. Mateja Avbreht, s toliko prijaznosti in topline, da sem v trenutno pozabila na nelagodje.


Odpeljala me je sobo, kjer mi je predstavila celoten postopek nege.


Najprej sem se namestila na kozmetično mizo, ona pa je pregledala mojo kožo.
Rekla je, da je vidno negovana, neproblematična in precej normalna, problem so le široke pore.
Potem sva začeli z nego.

Najprej mi je na obraz nanesla kislinski piling, za katerega je pojasnila, da je najboljši za ožanje por. Po njemu se izboljša struktura kože in pridobi na gladkosti in nežnosti.
V naslednjem koraku je pore odprla z napravo, ki v obraz piha topel zrak. Občutek je izredno prijeten, sploh zame, ker sem asmatik in alergik in mi toplota dobro dene.
Sledilo je ročno čiščenje kože. Priznam, da sem se tega koraka najbolj bala, ker je moj prag bolečine nizek in mislim, da stiskanje kože še nikdar ni bilo prijetno.
Ampak bila sem presenečena. Gospa Mateja ima očitno zlate roke ali pa zlate preparate, kajti čiščenje je minilo brez bolečin.
Na vrsti je bil Ultrasonic. Gre za zanimivo napravo, ki očisti in oža pore, nežno odstrani povrhnico in odmrle celice,  občutek je pravzaprav zelo zabaven, čutiš nežno treplanje in čutiš, da se nekaj dogaja.
Nega se je bližala proti koncu in končno sva prišli do koraka v katerem se je izvajal diamantni piling. Ime izhaja iz diamantnih konic. Cilj te metode je odstraniti plasti poroženelih celic, pospešiti mikrocirkulacijo in posledično obnoviti kožo. Koža postane lepša, gladkejša, polepša se njen ten, popravi tonus, izboljša elastičnost, odstranijo gubice, tvorijo nove celice.
V čisto zaključnem delu je sledila še maska in masaža obraza. Po njej je bila moja koža mehka, kot dojenčkova ritka, sijoča, nahranjena in izjemno dišeča. Mmmmm !

In stanje moje kože po negi ? 

Ko sem odhajala iz salona je bila moja koža res malenkost izražena in še vedno so bile vidne rdeče pikice, ki so nastale pri ročnem čiščenju. Danes pa je od nege tri dni in rečem lahko, da je stanje moje kože čudovito. Je zelo sijoča, mehka in seveda brez ogrcev.
Sem izredno zadovoljna in odločena, da se v omenjeni salon še vrnem.

Nega je trajala malce več kot eno uro, cena pa je bila 26 €.
Če so vam ceniki kozmetičnih salonov znani, potem veste, da je to izjemno ugodno, sploh za tako vrhunsko in celovito storitev, v kompletu z profesionalno kozmetičarko in vrhunskimi izdelki.

Spletno stran z naslovom, kontaktnimi podatki, cenikom in opisi tretmajev najdete tukaj. ( klik.)

Gospe Mateji se še enkrat zahvaljujem za prijazen sprejem, čudovito nego in pozitivno energijo. 

Fotografije sem si sposodila kar iz njihove spletne strani, ker se mi je po negi mudilo v službo in za slikanje ni bilo časa :) 


0 komentarji:

Objavite komentar