HERRA PROTECT HAIR PARFUME- parfum za lase


Ta izdelek je (pre)dolgo čakal na svojih pet minut slave in jih končno dočakal. 
Skoraj dva meseca je z mano potoval po svetu, preden sem se odločila, da vam ga predstavim. Kot zmeraj... zadevo sem hotela do potankosti testirati, da vam lahko predstavim produkt v čimbolj objektivni možni luči. 
Ampak glede na dejstvo, da me je bratec omenjenega izdelka tako zelo navdušil ( oceno lahko prebereš tukaj) je bilo morda tako dolgo poskusno obdobje le zapravljanje časa. Saj veste kako pravijo... kri ni voda ;)



OPIS IZDELKA 

Herra je revolucionaren lasni produkt, ki je nastal v sodelovanju z največjimi talenti las iz Londona in vodilnimi strokovnjaki za dišave. 
Inovativen produkt z breztežnostnimi, zaščitnimi in hidratantnimi sestavinami skupaj z edinstveno Herra dišavo. 

Na voljo sta dva različna vonja. V zgoraj omenjeni objavi sem testirala Herra signature, zdaj pa se je na testu znašel Herra oud inspired. 


ZNAČILNOSTI IN PREDNOSTI DIŠAVE

- zaščita (izvleček sončnice pomaga ščititi lase pred UV poškodbami in bledenjem barve) 
- vlaženje ( glicerin pomaga zagotoviti zadostno hidratacijo in zapre vlago v lase, brez da bi jih obtežil)
- dišava (Herra je mešanica najboljših dišav) 
- ni testirana na živalih, priporočena je s strani profesionalnih frizerskih salonov. 

MOJE MNENJE 

Čeprav sem strastna ljubiteljica črne, me je očarala tudi ta embalaža. Izdelek najdemo v krasni bronz embalaži, ki na sončni svetlobi sije. 
10 ml pakiranje je tako praktično, priročno in obenem neverjetno ljubko. Všeč mi je, ker lahko svoj lasni parfumček spravim v vsak žep in torbico.
Zlat pokrovček zaokroži videz in ga naredi elegantnega, damskega. 
In vonj ? 
Oprostite, ker se ponavljam, ampak tudi drugi testiran parfumček diši za umret ! 
Je veliko bolj svež od prvega in zaradi omenjene lastnosti kot ustvarjen za poletje. 
Sestavine, kot so pačuli, sandalovina, mošus, jasmin, sivka, žafran, bergamovka, limona, mandarina, poudarjajo lesno-cvetni vonj. 
Čeprav sem ljubiteljica orientalskega, je mojemu nosu strašno všeč tudi ta kombinacija. 
Malce me spominja na dišeče palčke iz mojega otroštva in mi je zaradi tega še bolj ljub. 



Ko ga uporabljam ga razpršim prb. 3x, iz razdalje iztegnjene roke. Obstojnost je srednja. Na mojih laseh se obdrži od 2-3 ure, potem pa ga uporabim ponovno. 

Lasje so po uporabi svilnato mehki, dišeči in lahki. Parfum jih sploh ne obteži, da jim le videz profesionalne nege, kot je tista v frizerskem salonu. 

Parfum priporočam vsem, ki se navdušujete nad omenjenimi sestavinami, hkrati pa si želite, da so vaši lasje čudovito dišeči, negovani in sijoči. 

Za konec pa še čudoooovita novička! Parfuma sta v ponedeljek dobila še enega bratca ;) 
Tokrat boste na vrsto prišle vse zasanjane, romantične dušice, ki obožujete kombinacijo dišave vrtnice, potonike, jasmina, magnolije ... :) 

Ime mu je HERRA- SCARLET ROSE in je že na voljo tukaj.

0 komentarji:

Objavite komentar