KOKOSOVO MASLO - ADRIA SPA


Mi dovolite, da vas nocoj popeljem nekam daleč, daleč ?
Odpravljamo se v deželo sinjega morja, neskončnih peščenih plaž, tišine, ki jo moti le bučanje morja, lesketa sončnega zahoda in veličastnosti sončnega vzhoda. V deželo palm in kokosa, v deželo večnega poletja. 

Ja, tako nekako sama odplavam vsak večer, ko se po tušu pričnem mazati s kokosovim maslom, ki vam ga bom predstavila danes! 



Kaj pravijo pri ADRIA SPA? 

Izdelek vsebuje 50 % kokosovega olja, ki izboljšuje hidratacijo kože in zmanjšuje izgubljanje vlage pri zelo suhi koži. Kokosovo maslo je bogato z naravnimi olji in vitamini. 
Ščiti in neguje občutljivo kožo. Je prijetnega poletnega vonja. 

Kaj pravim jaz ?

Kot veliki ljubiteljici kokosa mi je ta izdelek resnično pisan na kožo ! Do sedaj sem bila sicer navajena veliko bolj sladkobnih kokosovih izdelkov (ki so vsebovali veliko drugih arom), vonj tega pa je veliko bolj realen in pristen, saj temelji na 50% kokosovega olja in posledično ponuja pravo kokosovo doživetje. 

Embalaža mi je izredno simpatična, saj je nekoliko bolj ozka, kot tipične embalaže masel za telo. Kot sem ugotovila tudi pri testiranju prejšnega izdelka - je embalaža izdelkov Adria SPA minimalistična. To je meni osebno zelo všeč, saj verjamem, da je manj več. Rjavkast ovitek spominja na les, slika kokosa pa je tako mamljiva, da se ti cedijo sline. 

Sama sem maslo testirala cca. dva tedna in sicer po tuširanju, včasih pa tudi vmes, ko sem imela suho kožo. Tekstura izdelka je srednje gosta. Ni tako gosta, da se ne bi mogla dozirati, prav tako pa ni tako redka, da bi bil nanos otežen. Mazljivost je odlična, saj mala količina izdelka zajame velik obseg kože. Izredno všeč mi je, da po nanosu nisi mastnem, ker se izdelek s svetlobno hitrostjo vpija. Po nanosu je koža izredno lepo dišeča ter svilnato mehka. Za kokosovo olje je značilno, da pospešuje porjavitev ter podaljšuje zagorelost, zato si ga trenutno ( ko me je dobilo sonce) intenzivno in redno nanašam. Sicer pa omenjeno olje kožo tudi pomladi in regenerira. 


Ne morem si pomagati, ampak tudi tokrat me je izdelek popolnoma navdušil. 
Če povzamem mu dam največji plus zaradi bogate in lepo mazljive teksture, prav tako pa sem mu hvaležna, ker lahko tudi po nanosu primem v roke kakšno stvar, brez tveganja, da mi bo spolzela iz rok. Ogromno mi pomeni, da je izdelek brez konzervansov !

Cena ; 9,00 € ( POZOR, TRENUTNO JE MASLO ZNIŽANO NA 8,10 € ) 
Ocena; 10/10  

Svojega lahko dobite tukaj.
 ________________________________________________________________________________

Hvala, ker me bereš <3 

0 komentarji:

Objavite komentar