TanOrganic - SPREJ ZA PORJAVITEV


Poletje je tukaj in kljub vsej ozaveščenosti, kampanijam proti raku kože in poudarjanju bele, aristrokratske polti, se še zmeraj najdejo cvetke, ki tekmujejo kdo bo prej in bolj rjav.

Sama se ne cvrem na soncu in nikdar se nisem. Imam srečo, da imam sicer naravno temne lase in oči, ter bolj belo kožo, ki pa vseeno, že pri majhnem izpostavljanju soncu dobi lep, rjavkast ten. Na srečo po pohajanju na soncu nisem nikoli rdeča kot kuhan rak.
Ampak vseeno ležanja ne soncu ne prenašam dobro. Malo zato,ker se ne počutim udobno, ko teče iz mene, kot iz mokrega cucka in malo zato, ker ne morem biti tako dolgo pri miru.

Ni pa me sram priznati, da je rjava polt zame lepa. Vseeno ne dovolj, da bi se za njo cvrla na soncu, zagotovo pa toliko, da sem za njo pripravljena poseči po kakšni drugi alternativi.

Pred dvema mesecema sem prejela TanOrganic sprej. Ker sem že kot najstnica posegala po različnih samoporjavitvenih pripomočkih, sem se tega čuda kar malo bala. Ne bom pozabila grozljivih oranžnih madežev, ki so me doleteli v devetem razredu in se uvrstili med sam vrh mojih kozmetičnih kiksov.



Po nekaj tednih in obljubljeni mamini pomoči, sem se le opogumila in mu dala priložnost.

ZAKAJ TANORGANIC? 

- Gre za naraven izdelek, brez parabenov, konzervansov, brez alkohola, umetnih barvil in sintetičnih sestavin.
- 99% sestavin je naravnega izvora, od tega 87% pridelano na ekoloških kmetijah.
- Sestavine kot so sok listov aloe vere, timijan, kamilica, sladkorni trs, kapre, med, ingver, olje pomaranče. Skratka TOP !
- Ni testiran na živalih.
- Ker je izdelek v obliki spreja omogoča enostaven, hiter in enakomeren nanos.
- Za seboj pušča popolnoma naraven videz.
- Izpira se enakomerno.
- Ne pušča madežev na obleki.
- Kožo neguje in je ne masti.
- Je prijetnega vonja.
- Ima naslednje certifikate ; ECO-CERT, VEGAN, ORGANIC TRUST, USDA ORGANIC, CRUELTY FREE  


MOJA IZKUŠNJA 

Pred uporabo, sem pod tušem opravila celovit piling telesa. Ko odstranimo odmrle celice, je koža mehka, gladka, voljna in pripravljena na nanos samoporjavitvenega izdelka.
Po tušu sem se namazala z vlažilno kremo in pustila tri ure, da se je popolnoma vpila.
Ko je bila suha, sem stopila v bližino okna in ogledala, da sem bila čimbolj izpostvljena sončni svetlobi.
Z mamino pomočjo sem začela z nanosom. Ta poteka z rokavico, saj so rezultati veliko boljši, kot če bi ga nanašali z roko, poleg tega, pa dlan zaščitimo pred madeži, ki bi se med nanosom vpijali.



Za omenjeni izdelek velja, da je manj več, zato sem nanašala manjše količine izdelka.
Mazala sem ga s krožnimi gibi in bila zelo pozorna, da nisem kakšnega območja izpustila.
Po nanosu sem bile še nekaj časa v spodnem perilu, vsaj dokler, da se ni izdelek vsaj večinsko vpil, potem pa sem oblekla ohlapna oblačila.
Nekaj ur po nanosu sem se izogibala vodi in vlagi.
Prvič sem se v ogledalo pogledala po petih urah in bila sem osupla.
Še zjutraj se je po hiši sprehajalo kislo mleko in v nekaj urah je postalo čokolada ;)
Komaj sem verjela, da je rezultat tako opazen in tako dober.
Na meni ni bilo niti enega samega oranžega madeža, pač pa je bilo moje telo ovito v krasno, nežno rjavo barvo.
Najboljše je, da produkt nima tipičnega vonja samoporjavitvenih sredstev, ampak diši nežno in nevsiljivo.
Če želite odtenek svoje kože poglobiti, lahko TanOrganic nanašate dokler ne dosežete željenega rezultata.
Sprej se resnično izpira enakomerno, na meni pa je držal 6 dni.

Če povzamem sem nad izdelkom enostavno navdušena. Tudi če se trudim, ne najdem nobenega minusa... super bi bilo, če bi držal še kakšen dan več, ampak glede na dejstvo, da je nanos enostaven, me tudi ponavljanje enkrat na teden ne moti tako zelo.

Največji plus izdelka so aktivne, organske sestavine in mnogi certifikati. Navdušena sem, ko vem, da na telo ne dajem kemije in škodljivih sestavin, pa kljub temu dosegam krasne rezultate.

TanOrganic priporočam vsem, ki ste radi rjavi, pa se zavedate, da je sonce škodljivo in nemalokrat tudi smrtnosno nevarno !
Pazite na svojo kožo- samo eno imate !!! In ne pozabite ... rjava polt je morda lepa polt, ampak bela polt je zdrava polt !
Najlepše pa je, da za vse ljubitelje prve obstajajo odlične alternative sonca in solarija ! Ena najboljših je zagotova opisana ! <3

Več o izdelku in prodajnih mestih lahko preberete tukaj.

P.S. Izdelek je v resnici večji, v tej steklenički je bila samo testna količina :) 



0 komentarji:

Objavite komentar