NARAVNO ŠAMPON MILO KOPRIVA - NONA LUISA


O tem, da so moji lasje največji razvajenci na svetu, sem že pisala. Čeprav ne maram izsiljevanja, sem bila proti njihovemu nemočna. Lepega dne so se odločili, da bodo začeli izpadati. (Kot, da jim na moji glavi ne bi bilo dosti fino.:/)
Po začetnem tuljenju, paničnih napadih in histeriji sem vedela, da moram ukrepati.
Usedla sem se in skovala plan kako mojo lasišče spremeniti v lasni hotel s petimi zvezdicami.

O tem kateri ukrepi se je v preteklosti najbolje odnesel sem pisala TUKAJ.

Potem je bil nekaj časa mir in glej ga vrabca. Zgodovina se je začela ponavljati letošnjega avgusta, ko me je ubijal stres... in lasje ki so odpadali kot za stavo.

Prvi ukrep - menjava šampona.

NONA LUISA je neverjetno simpatična blagovna znamka, ki se je rodila leta 2012.
Odgovorna za nastanek je ekologinja Katjuša, ki je spoznala, da vsebuje kozmetika veliko število pretežno sintetičnih snovi, ter da so številne od njih ogrožajoče za naše zdravje. Predstavljajo tudi dodatno breme našemu okolju in s tem siromašijo planet. Tako je v njej dozorela ideja, da poišče rešitev v naravi in prične z ustvarjanjem kozmetike iz sestavin katerim zaupa in v katere verjame.
Ime znamke je simbolično in predstavlja imena njenih non (babic).
Leta 2013 se je dejavnost preselila v srednjeveško vasico Šmartno. Tam je nastala delavnica s prodajno- razstavnim prostorom. V teh prostorih so organizirane tudi delavnice, kjer se poskuša ljudi osveščati in jim čim bolj približati naravno, domačo kozmetiko.



Sama sem testirala naravno šampon milo kopriva in v naslednjih vrsticah najdete moje ugotovitve.

KAJ PRAVIJO PRI PODJETJU? 

Šampon je primeren za suhe in poškodovane lase, pomaga proti izpadanju las, krepi lase, zmanjša prhljaj in mastenje las.

Sestavine: umiljeno oljčno olje, glicerin, umiljeno kokosovo olje, kakavova mast, olje grozdnih pečk, ricinusovo olje, izvleček divje koprive, eterična olja rožmarina, eterična olja sivke, eterično olje mete.




KAJ PRAVIM JAZ? 

Izdelek sem prejela v času tragedije na moji glavi in čakala ga je nezavidljiva naloga.
Produkt je minimalistično zavit, okoli in okoli sebe pa širi čudovit, naraven, zeliščni vonj.
Je zelene barve in sprednje trde strukture. Zaradi svoje nesimetrične oblike robov, izpade za moj okus izredno estetsko dovršen.

Pri pranju sem ugotovila, da se milo izredno lepo peni. Sama ga trikrat potegnem po celotni dolžini las in s tem nadaljujem masažo lasišča. Pri vseh naravnih šamponih, se trudim, da ta traja čim dlje.
Ko sem lase prala prvič, so se mi grozljivo zavozlali in elektrili. ker nisem uporabila balzama.
Vozlanje in naelektrenost razumem, ker je šampon nenazadnje brez vseh umetnih dodatkov, ki dajejo lasem takojšen filmski izgled.
Ko sem prala drugič, sem za konec uporabila Lushev balzam za lase in evo - rezultat je bil fantastičen.

Presenetilo me je, da je šampon moje lase relativno dolgo časa pustil suhe, je pa res, da se na njih po uporabi hitreje vrne vonj po 'umazaniji'.
Všeč mi je tudi, da se minimalno rabi. Po petih uporabah, se mi zdi isti, kot prvič. Šamponu odbijem točko zgolj zato, ker se mi zdi, da rahlo izsuši moje lase. Uporabljala pa ga bom vsekakor, kajti zavedam se kvalitete naravnih, domačih in ročno izdelanih produktov. Lasje mi bodo zagotovo hvaležni ! :)
Za spoznanje ali pomaga pri prekomernem izpadanju las, pa bo treba še malo počakati.



Cena : 6 € ,
Ocena: 9/10 

Nakup lahko opravite TUKAJ, priporočam pa, da prečekirate še ostalo pestro ponudbo.
Mene izredno mika NARAVNI DEZODORANT.

*Hvala, da me bereš!*







3 komentarji:

  1. Kupila...preizkusila...in moram samo nekaj pripomniti..poštnina in stroški pošiljanja ki stanejo toliko kot sam šampon..drugače pa...Suuuuper šampon 😍 definitivno št. 1 !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sabina, najprej ena velika HVALA za pohvalo :) Glede poštnine je pa tako, da nam je hudo, ker je poštnina tako visoka, vendar je to cena poštnih storitev in na to ceno mi ne moremo nič vplivati :(. Strošek pošiljanja ni sorazmeren velikosti paketa in je ob naročiu enega mila dejansko res skoraj enak vrednosti naročenega izdelka. Ker nam je pomembno, da naročilo pride v prava roke, vedno pošiljamo priporočeno, saj le tako zagotovimo sledljivost pošilke, zato je pa tudi ta storitev nekoliko dražja. Katjuša

    OdgovoriIzbriši