VSE NAJBOLJŠE BECKY'S WORLD !!!


Komaj verjamem, da je od dne, ko sem ustanovila svojo facebook stran  minilo že eno leto. Spomin se mi zdi svež, kot da bi bilo včeraj. Začela sem popolnoma sama, na strani z 0 všečki. Smešno je bilo, ko sem nekaj statusov napisala sama sebi ... kar tako - za ogrevanje. Potem pa je stran všečkala ena prijateljica, pa druga in tako se je nadeljevalo in nadaljevalo do (vsaj zame) veličastne številke, ki smo jo do sedaj dosegli.
In na to sem ponosna. Za to sem hvaležna ! <3

Tako zelo, da sem si spekla eno zdravo, pregrešno dobro čokoladno torto. Svečko piham z več kot 2270 nevidnimi sapicami, ki ste to leto spremljale moje vzpone, padce, uspehe in poti mojega življenja, ki ste me motivirale s krasnimi sporočilci in dajale moč in voljo za vnaprej, ki ste s svojo pozitivo uspele zgraditi virtualni prostor, kjer se počutim prijetno, varno . Vem, sliši se smešno, patetično in butasto. Ampak dokler nimaš svoje (čisto, čisto svoje) strani mi ne moreš soditi. Super občutek je, ko je ena izmed prvih jutranjih misli blog. Obožujem rahlo ščemenje v trebuhu vedno ko dobim sporočilo. Zanima me kaj mislite, kaj čutite in kaj mi želite sporočiti.
Upam, da se tako počutite tudi ve in da ste vsaj enkrat v preteklem letu na tej strani našle en nasvet,  eno motivacijsko misel za polepšan dan ali pa en predlog za kvalitetno zapravljanje :P 

Najraje bi vsaki od vas nekaj poklonila, ampak, ker nisem miljarderka in nisem poročena z miljarderjem je to preprosto nemogoče. Se pa trudim, da organiziram veliko nagradnih iger in tako vsaj malemu delčku te čudovite celote polepšan dan, teden, mesec. 

Tudi ob tako pomembnem datumu, kot je današnji ne sme biti nič drugače. 
Tudi danes vas čaka nagradna igra in tudi danes bom delila srečo. 
Nagrado vidite na spodnjih fotografijah, sodelovanje pa je (kot vedno) 'simpl ko pasulj'. 





- NA FB PROFILU POD SLIKO OBJAVE MI ZAUPAJ,  ČE TE KAJ POSEBEJ MOTI. AMPAK OBLJUBIM, DA NE BOM JEZNA NITI, ČE POVEŠ KAJ TI JE VŠEČ :P 
- PO ŽELJI OZNAČI KAKŠNO PRIJATELJICO
- Nič nimam proti, če deliš veselo novičko, vendar to NI pogoj. 
 Želiiim ti velikoooo sreče ! <3 

Nagrajenka prejme: uhančke, 2x eyeshadow, parfumiran lak, lip gloss, mazilo za ustnice, kremo za obraz, losjon za telo & tonik. 

Nagradna igra se konča čez točno 10 dni, torej 22.9.2016. Ampak ... nagrad tokrat ne bom pošiljala jaz.  Zakaj? Ker čez 3 dni odhajam v Španijo <3  Za to bo tokrat poskrbela mami :) 

Še enkrat hvala za vse ! <3 

xoxo, Becky <3 


3 komentarji: