ARLÉSIENNE uresničena iluzija - L'Occitane


L'Occitane izdelek ne rabi vsebovati cimeta in vanilije, da bi me neustavljivo močno spomnil na Božič.
Dolga leta nazaj, ko mi kar naenkrat ni več veljalo enako milo in šampon sva se prvič iz oči v oči srečala pod smrečico, ko sem še verjela, da je neki bradati dobrotnik uslišal moje želje.
Smrkljica stara malo več kot 10 sem se potikala mimo izložb L'Occitana in pasla očke na prekrasnih izložbah, ki so kar klicale po tem, da prestopiš prag te dišeče, omamne trgovinice.
Začelo se je s šamponom, nadaljevalo s celotnim setom za nego mlade kože, ki mi ga je podarila mami, v podporo in znak, da se bo z mano vred borila proti trdoživi puberteti.:P  
In tako se je list razvil v poglavje in sedaj imava z L'Occitanom majhno knjižico. Ja, knjižico.
Lepih spominov, uspešnih sodelovanj in dobljenih bitk... pa najsi bodo proti mozoljem, mastni koži ali celulitu.
Pa vseeno je L'Occitane zame nekaj več.. nekje globoko, globoko v moji podzavesti me spomni na mamo... na praznike... na vonj domače hiše... na kad polno dišečih milnih mehurčkov. Spomni me, na dneve, ko sva si z mamo privoščili potepanje po nakupovalnem centru in zašli v mojo najljubšo trgovinico. In na to, da iz nje nikoli nisem prišla praznih rok. Vedno sem s seboj odvekla vsaj kakšno mini kremico ali malenkost- za dušo. Praznik rok pa nisem prišla niti iz blogerske konference, ki se je dogajala prejšnji petek. Moja ljuba znamka me je namreč osrečila in razveselila tudi tam. Blogerke smo prejele vrečkico, v kateri se je skrival očarljivi balzam za ustnice Arlésienne, 12 ml, svilnata krema za roke Arlésienne, 30 ml in prekrasen, simpatičen USB ključek,


Gre za novo linijo, ki prihaja na poličke 3.11.2016. 
Skrivnostna, drzna in izmikajoča je... Predstavlja samozavestno in svobodno žensko z juga Francije. Danes to samozavestno dekle slavi svojo ženstvenost. Njen trak je osrednji del obleke, tradicionalni način, kako ga zavezati na glavo, pa matere prenašajo na svoje hčere iz roda v rod. Le nekaj izbrancev zna razbrati motive, vpletene v okrasni trak, ki ga nosi ženska iz Arlesa –Arležanka. Ta trak se ponaša z lastnim jezikom barv. Njegovi živahni odtenki opisujejo drzno žensko, ki je popolnoma svobodna. Belo ozadje namiguje na ženstvenost, temni odtenki pa poudarjajo čutno skrivnost o neotipljivi prisotnosti. Cvetlično-mošusno razkošje nove dišave Arlésienne, ki ga je navdihnil ta brezčasni, neizrečeni jezik, je dišavni izraz, posvečen vsem ženskam, še zlasti pa točno določeni gospodični …



In kaj menim o prejetih izdelkih? 

Balzam za ustnice 
o   Očarljivi balzam za ustnice s svojim svilnatim dotikom ustnicam podari nežen, rožnati sijaj in in jih prefinjeno odišavi. Vonj linije temelji na treh cvetlicah (vrtnica, vijolica in žafran) naklonjenih kontrastom. 
  Cvetlični vonji niso moji najljubši, ampak zaradi mošusa, ki se čudovito zlije z ostalimi, me je popolnoma očaral. Tekstura je malo gostejša, ustnic ne izsuši, podari pa jim nežen lesket. Ni lepljiv, ima pa sladek okus. :)
      
      Cena: 8,10 € 

c


  
   Krema za roke 

       Svilnata krema za roke je obogatena s karitejevim maslom, pomaga nahraniti in zmehčati kožo ter jo odišavi z notami graške vrtnice, vijolice in žafrana iz Provanse. Tekstura ni vodena, niti gosta, kot ustvarjena za moje roke. Te so po uporabi super mehke in negovane. Vonj pa je čudovit, blagodejen in obstojen. Še dolgo po nanosu ga zaznavam in uživam v njegovi popolnosti. 

      Cena: 8,10 €



  Če povzamem lahko rečem, da mi je linija izredno všeč. Balzama si sicer ne bom kupila, se bom pa zagotovo založila s kremico, ki me je resnično očarala. Dosegla in presegla je vse moje kriterije, zato sem prepričana, da bom z njo razveselila tudi katero izmed svojih dragih žensk, na najlepši večer v leto - Božični, seveda ;) Se pa že zelo veselim okrašene L'Occitanove izložbe, ki bo zagotovo spet pritegnila poglede in vzdihljaje občudovanje. Pa ne pozabite na krasen dogodek - garažno razprodajo, kjer si boste lahko privoščili kakšen kos dekoracije, ki se v roku 15 let nahajala v izložbi moje najljubše trgovinice. Zahvaljujem se znamki L'Occitane, za krasno darilce ! <3 


    Sicer pa vam dolgujem tudi nagrajenko Kiko Milano nagradne igre, ... to pa je TAMARA ŠTAMCAR, Čestitke, prosim za podatke v ZS :*, za druge pa... verjetno bom kmalu spet podarila nekaj, kar sem našla v trgovini KIKO ! :) 

























0 komentarji:

Objavite komentar