MESEČNE PRIDOBITVE - OKTOBER 2016


Vse gre kot po planu ... Rebeka reče, Rebeka naredi. Rebeka se zaobljubi, Rebeka se tega drži ! :D
Moja zadnja zaobljuba prinaša še posebej velike koristi denarnici in bančnemu računu, glasi pa se nekako takole ; ''MANJ ZAPRAVLJAJ!''

Mislim, da je oktober 2016 res primer dobre prakse, kajti moji nakupi so bili dejansko zminimalizirani in so se zaključili pri 6 kozmetičnih cukrčkih! 
Poklon od mene za mene, kajti to je res mala številka, ki jo SKORAJ lahko prešteješ na prste ene roke. 
Najboljše pa je, da so se moji nakupi izkazali za dobre in da mi ni žal niti enega centa, ki sem ga porabila zanje. 

KAJ SEM KUPILA IN KAKO SEM ZADOVOLJNA? 



BATISTE SUHI ŠAMPON- češnja 

Seveda se mi (prevečkrat) dogaja, da v poplavi opravkov iščem samo sebe in takrat RES zmanjka časa za pranje las, za lakiranje nohtov, za puljenje obrvi (ups), in če ne za kaj drugega, sem vsaj za svoje lase našla praktično, hitro in ugodno rešitev. 
Šampon Batiste je tako opevan, da sploh ne dvomim, da še nisi slišala zanj. 



MOJ VTIS  - Zaljubila sem se v njegovo diskretnost- nobenih belih sledi ne pušča na mojih, sicer temnih laseh. Osveži jih hitro in iz njih 'poskra' odvečno maščobo. 
Me pa zmoti vonj, ki nastane po uporabi. Umetna aroma češnje ne naredi lasem prav nobene usluge. Zdi se mi podobno, kot pri parfumih. Če imaš slabega, ga raje ne uporabi. 
Ocena- 4/5 

HERRA LASNI PARFUM- vrtnica 

To je moja peta steklenička lasnega parfuma, le da je tokrat vonj drugačen. Najnovejši! Zadnji! 
Ko sem videla to novost na njihovi spletni strani sem jo seveda morala imeti. Razlog tiči v tem, da sta me njegova bratca popolnoma očarala! Objavi lahko prebereš TUKAJ in TUKAJ.



MOJ VTIS - Krasen produkt, s čudovitim vonjem. Sicer je moj najljubši Herra signature, ampak za vse ljubiteljice cvetličnih, rahlo sladkobnih vonjev, bo ta dišava bingo! :D
Posebej primeren za primeren za pomlad in poletje, ampak njegovi negovalni učinki niso zanemarljivi v nobenem letnem času - zaščita, vlaženje in lesk. 
Ocena- 5/5

BIOBAZA - SAMOPORJAVITVENI LOSJON 

Ker sem se iz Španije vrnila tako lepo zagorela, sem želela ten malenkost podaljšati, zato sem dala priložnost samoporjavitvenemu losjonu, Le ti pri meni niso najbolje zapisani, zato že nekaj let nisem kupila nobenega, ampak ta se mi je iz drogerijskih poličk nasmihal celo poletje in me prepričal z mnogo plusi, ki naj bi jih imel. 



MOJ VTIS - Navdušena sem nad vonjem, ki ni popolnoma nič podoben vonju ostalih samoporjavitvenih izdelkov. Nežno diši po kokosu, sicer pa oddaja nevtralno aromo. 
Ne bojte se oranžnih madežev, ker so pri tem izdelku praktično nemogoči. Zagorelost namreč dodaja počasi in prefinjeno. Všeč mi je sestavinsko, ni pa mi všeč, da potrebuješ za viden rezultat ogromno ponovitev in da lahko čokoladno polt kar pozabiš. 
Super je, da ne pušča odtisov na oblačilih in da koža po uporabi ni zategnjena in izsušena, saj jo hkrati tudi vlaži in neguje.
Ocena - 4/5 

TERRA NATURA - OSVETLJEVALEC 

Prvega ne pozabiš in ta je moj prvi ! :D Vem, vem, 100 let za leseno žlico sem, ampak osebno res počasi in s težavo sprejemam nove trende. Misel, da bi se svetila kot novoletna lučka mi je bila grozna in z nejevero sem opazovala njegove zveste uporabnice. 
Potem pa sem nekega dne videla punco s čudovitim, minimalističnim in nežnim osvetljevalcem in spoznala, da ga želim imeti. 
Za prvič sem vzela cenejšega, dostopnega v drogeriji. 



MOJ VTIS - Veganski in poceni ! (3,99 €). Rabi se zelo malo, na obrazu pa pušča prekrasen zlat sijaj, ki ni pretiran, ampak dekliško nežen in igriv. Samo obstojnost je tista, ki ga loči do popolnosti. 
A vseeno... z eno besedo - VŠEČ ! 
Ocena- 4/5 
P.S. a vidite kako zelooooo je fotogeničen???? *_* 


MANHHATAN- EYELINER 

Kozmetičen produkt s katerim sem v enakem odnosu kot z belimi hlačami- zapleteno je ! 
Zato je tudi najino druženje redko, ker me tale stvar popolnoma izčrpa, preden najdeva kompromis :D 



MOJ VTIS :- Zelo obsojen eyeliner, ki se ne razmaže ob nekaj kaplah dežja in dobro 'pregura' tudi dolg in naporen dan. Zelo temen, pa tudi nanos je zaradi oblike enostaven. 
Ocena- 5/5

AVON - SENČILO 

Sem lahko iskrena? Nisem ga še preizkusila! Še vedno v vsej svoji popolnosti čaka na kozmetični polički na najin prvi zmenek. 
Imam pa občutek, da se bova dobra ujela, kajti njegove barve so PREČUDOVITE in primerne za trenutni letni čas! 




Uporabljaš katerega od navedenih produktov? Kako si zadovoljna? Kateri pa je tvoj naj nakup meseca oktobra? 

Hvala, ker me spremljaš ! <3 

1 komentarji:

  1. Ta Avonova senčila so božanska, tok so lepa in pigmentirana <3

    OdgovoriIzbriši