27 NAVODIL ZA LETO 2017


Samo še nekaj več kot 24 ur nas loči do novega leta.Ta dan je zame poseben - kot vsi ostali :)
Le zakaj bi morala samo na silvestrovo nositi čudovito spodnje perilo, najlepšo obleko, rdečo šminko in bleščice. Če želim lahko to počnem kadarkoli in kjerkoli.Brez občutka, da sem ujetnica nekih starih navad in tradicionalnih običajev.
Če se mi zadnji dan v letu zdi smiselno gledati ognjemet, ga bom gledala, 
če se mi zdi program na TV grozno dolgočasen, ga ne bom, 
če sem  obupno zaspana, bom šla spat, 
če se mi lušta kislega zemlja, se ne bom posiljevala s kakšno drugo 'fensi' silvestersko pojedino, 
ker mi je penina ogabna je ne bom (kot vseh 20 let do sedaj) pila niti letos :D 
SIMPL ! 

Moram pa priznati, da zadnje ure starega leta namenim analizi. Bilanci.Preštevanju vseh blagoslovov, ki mi jih je leto namenilo.Na kratko lahko rečem samo - HVALA 2016 ! 
Hvala za vse kar si mi dalo- ker si vedelo, da to potrebujem. 
Za vse, kar si mi vzelo- ker ni bilo zame. 
Za vse kar si me naučilo- ker sem se to morala naučiti. 
Za vsakič, ko si me prizadelo- ker sem morala zrasti. 


Zadnja objava v 2016, bo enkratna, posebna, drugačna. 

Kot je bilo enkratno, posebno in drugačno tudi to leto. 
Z vami bom delila nekaj drobnih nasvetov, idej in Becky pravil.
Zavedam, da sveta ne morem narediti lepšega, ljudi bolj dobrih in našega okolja magičnega.
Lahko pa polepšam SVOJ svet, sem dober človek SAMA in naredim SVOJE življenje magično.

Ker je magija čudovita, vam želim pri njenem doseganju pomagati...
Tukaj je 27 točk od mene za vas, katerih se držim, da lažje živim, da lažje spim :)



________________________________________________________________________________

1.) NE DELAJ PROTI SEBI. (Kar pravijo starši, družba in mediji je lahko prav ali narobe. Kar čutiš ti je 100% prav)

2.) NE DOVOLI, DA TI GOVORIJO KAKŠEN MORAŠ BITI. BODI TO KAR SI. (V najboljši možni obliki.)

3.) NE RAZDAJAJ SE PREVEČ. NAUČI SE HITRO IN VLJUDNO REČI NE. (Brez slabe vesti!)


4.) VSAK DAN NEKOGA POHVALI. (Ti boš njemu dan polepšal s komplimentom, on pa tebi s svojo reakcijo).


5.) NAVADI SE ODPUŠČATI. (Sebi in drugim)


6.) NE KRIVI DRUGIH. PREVZEMI ODGOVORNOST ZA VSA PODROČJA SVOJEGA ŽIVLJENJA. 



7.) NAJ TI BO NAVADA, DA NAREDIŠ NEKAJ DOBREGA ZA LJUDI, PA ČEPRAV TEGA NE BODO NIKOLI IZVEDELI. (Pusti kovanec v nakupovalnem vozičku ; če vidiš, da je nekomu potekla ura na parkirnem mestu, mu kupi nov listek in ga zatakni za brisalec; zjutraj kidaj sneg tudi na sosednjem dvorišču; prijazni sosedi pred vrata položi šopek.)



8.) IMEJ RAD SEBE IN POVEJ LJUDEM, DA JIH IMAŠ RAD. (Iskreno in pogosto.)


9.) VELIKO SE SMEJ. (Smeh/nasmeh nič ne stane, ampak je neprecenljiv.)


10.) NE PROSI VESOLJA ZA STVARI, AMPAK ZA LASTNOSTI, KI TE BODO PRIPELJALE DO NJIH. (Ne moli za avto, ampak za službo, delavnost in krepost.)



11.) IZOGIBAJ SE NEGATIVNIM LJUDEM, STVAREM IN KRAJEM. 



12.) BODI ŠE PRIJAZNEJŠI, KOT BI BILO POTREBNO. (Prijaznost je kot sijaj sonca... zmožna je stopiti še tako velikanske ledene gore.)



13.) NE GOVORI IN NE REAGIRAJ, KO SI JEZEN. 


14.) SPOŠTUJ VSE KAR JE ŽIVEGA. (Tudi majhna roža in še manjša mravljica sta del božjega načrta.)

15.) NAUČI SE PONIŽNOSTI V SREČI IN ZMAGI IN POKONČNOSTI V ŽALOSTI IN PORAZU. 

16.) KRITIZIRAJ NA ŠTIRI OČI, A JAVNO POHVALI. 


17.) IŠČI TISTO, KAR JE DOBREGA V LJUDEH. 



18.) USEDI SE KDAJ NA SAMOTEN TRAVNIK IN OPAZUJ ZVEZDE. (Gre za moj najljubši običaj. Lepo se je zavedati, da si del vsega, kar te obdaja.)


19.) POGOSTO GLEJ ALBUME SLIK IN SE SPOMINJAJ LEPIH ČASOV.

20.) NA PROBLEME GLEJ KOT NA PRILOŽNOSTI ZA OSEBNO RAST. 


21.) SVOJEGA USPEHA NE SODI PO VELIKOSTI BANČNEGA RAČUNA, AMPAK PO ŠTEVILU OSEB, KI TE IMAJO RADE. 



22.) NAPIŠI KDAJ KOMU PISMO, (Moja praksa. Lepa praksa.)


23.) KO TE PREVZAME ŽALOST, SE SPOMNI NA LJUDI, KI JIM JE HUJE KOT TEBI IN NAREDI KAJ DOBREGA ZA NJIH. 


24.) NIKOMUR, AMPAK RES NIKOMUR NE PRIVOŠČI NESREČE. 



25.) PREŠTEJ VSE SVOJE ŽIVLJENJSKE BLAGOSLOVE. 



26.) VSTAJAJ POL URE PREJ IN TA ČAS IZKORISTI ZA MEDITACIJO, MOLITEV ALI ZA NEKAJ KAR TE IZPOPOLNJUJE. 



27.) BODI HVALEŽEN. ZA VSE IN VSAKOGAR,... A NAJBOLJ ZA SVOJE ŽIVLJENJE. 



_________________________________________________________________________________



Ko sem jih pokazala prijateljici, me je navdušeno objela, se zahvalila, jih kopirala in obesila na steno. Če bodo leto 2017 olajšale, polepšale ali spremenile kateremu od vas, pa bom presrečna. 



Lep preostanek leta vam želim ! <3 <3 <3 


With love, Becky.

4 komentarji:

  1. Všeč mi je,kako podobno razmišljava. Sonček si. ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Res krasna sporočila, se poskušam čim bolj zgledovati po tem kar si napisala.
    Same dobre iztočnice za pričetek 2017 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovarjam pozno, ampak že dolgo pravijo, da je tako bolje, kot nikoli :)
      Ja, tudi sam poskušam tako živeti in življenje je s temi pravili lepše :) <3

      Izbriši