REVLON COLORSTAY / BOURJOIS HEALTHY MIX SERUM


Čeprav se optimistično bojujem proti misli, da je zima, me na to spomnijo praznične izložbe, ki so se že opremile s pleteninami, škornji in obveznimi zimskimi kosi, ki nas bodo varovali pred nizkimi temperaturami.

Tudi sama sem- s težkim srcem- iz omare že privlekla drugi del moje garderobe, ki prav nesramno spominja na sneg in zimski hlad. Zime enostavno ne maram. Omejila bi jo na en teden in sicer tisti, ko zapade prvi sneg, ostalih šest dni pa bi se do onemoglosti basala z božičnim pecivom. Potem se lahko vrne kakšen bolj prijazen (topel) letni čas.
No, čarobne palice nimam, kakšnih vez z nebesi pa tudi ne, zato se lahko pod nosom obrišem za podaljšek poletja in svojo energijo raje preusmerim v iskanje nadstandardno toplega plašča in si s tem zagotovim kakšen obisk zdravnika manj.

Že samo misel na prihajajoče tedne me navdaja z zimsko otožnostjo, da ne rečem kar depresijo, zato bom na tem mestu končala z nakladanjem in naslednje vrstnice namenila izdelkoma, zaradi katerih ste sploh kliknile na objavo.

Ne bom odkrivala tople vode. Oba sta zagotovo že vsem poznana, ker pa sta mi tako zelo ljuba si zaslužita še en slavospev iz moje strani. Naj že v naprej poudarim, da sta mi oba enako všeč, razlikujeta se samo po priložnostih, za katere ju uporabim.

Trenutno sta to edina pudra, ki ju uporabljam. Poleti sta zapostavljena, skupni čas pa nadoknadimo v ostalih letnih časih.



REVLON COLORSTAY 
Prvič sem ga kupila približno eno leto nazaj in po prvem nanosu sem od jeze sopihala kot stara lokomotiva. Ne zato, ker bi bil slab! Ne zato, ker bi bilo z njim karkoli narobe! Temveč zato, ker sem ga jaz, trapa, odkrila šele po dvajsetih letih svojega življenja.



Puder je skromno rečeno perfekcija.Primerjajo ga z Estee Lauder Double Wear, ki je vsaj dvakrat dražji, iz izkušenj pa lahko zatrdim, da sama med njima ne opazim drastičnih razlik.
Vonj ni moteč, prekrivnost je odlična, obstojnost pa (vsaj pri meni) celodnevna.
Ima dve različici- za suho in za mešano do mastno kožo. Po nanosu ni prav nič maskast, čeprav ima dokaj gosto teksturo, ki se precej hitro suši. Najboljši izgled dosežem, če ga nanašam z gobico in roko.
Ne morem verjeti, da je lahko puder za tako 'normalno' ceno tako dober in obstojen .
Koža pa je po nanosu perfektna, njen videz zdrav in brezhiben. Ne zliva se v gubice. 
Minus je bila do nedavnega samo obupna embalaža, ki ni imela pumpice!
O tem kakšen podvig je bil delati z njim, ne bom izgubljala besed. Zdaj so to napako odpravili in pudru dodali pumpico. HVALA BOGU !
Sama sem uporabljala odtenek 180 Sand Beige, za kombinirano do mastno kožo.

Priporočam ga vsem, ki iščete cenovno dostopen, obstojen puder, ki za seboj pušča mat učinek.
CENA- 12,99 € (sicer zelo fleksibilna, odvisna od prodajalne. Priporočam nakup v Tuš drogeriji, kjer je pogosto znižan za 50% )
OCENA- 10/10


BOURJOIS HEALTHY MIX SERUM
Ta puder je bil moj impulziven nakup pred cca. 3 leti, ker so me pred njim navdušili že mnogi drugi enake znamke. Nakup je bil morda res brzinski, ampak zanj sem res hvaležna !
Odkrila sem odličen produkt, ki me spremlja še pogosteje kot zgoraj opisani Revlon.



Vonj je prijeten in vsebuje izvlečke ličija, jagod ter šipka, ni popolnoma prekriven, kos je rahli rdečici, ne pa tudi mozoljem in večjim kožnim nepravilnostim. Se pa prekrivnost lahko stopnjuje.
Pri meni je obstojen nekje do šest ur, za seboj pa pušča res lep, naraven finiš.
Dozira se s pumpico, kar mi je izredno všeč, ker lahko na ta način dobro kontroliram iztisnjeno količino. Ker je tekstura tako fina, srednje gosta, se res lepo maže kar z rokami.
Idealen je za dni, ko želim svojemu obrazu dodati malo svežine, a ohraniti naraven videz.
Sama sem uporabljala odtenek 51, Light Vanilla. 

Priporočam ga vsem, ki iščete lahko podlago, s katero boste izenačile ten kože . P.s. nakup priporočam samo, če vas nežen sijaj pri končnem videzu ne bo motil.
CENA- cca. 14 € 
OCENA- 10/10 




5 komentarji:

  1. Te dva sta oba fajna, sem imela od Bourjoisa :)

    Fajn svetli odtenki in res dobra tekstura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če se Katja strinja, potem bo pa res držalo, hihi :P :)

      Izbriši
  2. Ravno danes sem kupila od Bourjoisa enak odtenek, sem ga imela že pred časom, nato pa sem začela uporabljati druge in nanj čisto pozabila. Je pa moja koža predvsem v zimskem času zaradi mraza na nekaterih mestih precej suha in mislim, da bo ta puder primeren prav zaradi svoje, tudi vlažilne, formule :) Za nakup Revlonovega pudra se pa že odločam zelo dolgo, ampak me nekak ne "potegne", upam, da ga naslednjič vseeno vzamem, ker slišim same pohvale :)
    Sicer pa super objava, nasploh so mi všeč takšni tipi objav in kot si sama zapisala, sem tudi jaz 'jezna', ker nisem prej odkrila tvojega bloga! :) Le tako naprej! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nastja, upam, da ti ustreza. :)
      Predvsem pa se ti zahvaljujem za zadnji stavek ! Cenim :) <3

      Izbriši