10 TOP PRODUKTOV LETA 2016


Hočeš, nočeš, konec leta je čas za analizo.
Če se poglobim v preteklo leto na vseh področjih, se nekako spodobi, da se kot oseba, ki piše blog dotaknem tudi kozmetičnega... :)

Tadaaaaaam, tukaj so ! Absolutni zmagovalci, favoriti in top produkti lanskega leta.

NAJ KREMA
Egyptian magic

Zagotovo! To je najboljša krema za moj obraz (pa tudi za katerikoli drug predel.)
Enostavno obožujem ta fantastičen produkt, ki je sestavinsko neoporečen, dostopen na domačem trgu in tako zelo učinkovit! Življenja brez te kreme si skorajda več ne morem predstavljati.
Moja koža je normalna in ta krema ji 1000% odgovarja. Več o njej sem napisala v objavi TUKAJ.



NAJ PARFUM
Chanel- Chance

Že nekaj let eden ljubših vonjev, ki me spremlja skoraj vedno in povsod. Nekako je to vonj po katerem me poznajo. Elegantna steklenička, izredna obstojnost in sofisticiran vonj so odlike, katerih nima vsaka steklenička. A ta zagotovo ;)



NAJ ŠMINKA
Trend it up-030 Matte

Ojaaaaa. Ko končno najdeš temen odtenek, ki ti je pisan na kožo. Ups, na ustnice. Pa na dušo tudi :D
Prelepa barva, mat finiš, zadovoljiva obstojnost in dejstvo, da bo prenesla kakšno fino hranjenje brez, da bi izginila.
Dovolj? Za ceno pod 5 € zagotovo.




NAJ OSVETELJEVALEC

Terra Natura

Moj prvi, ampak edini. Ljubezen na prvi pogled, nanos ali kakorkoli hočete. Diskreten in naraven sijaj, svež videz in njegova prelepa zlata barva. Na njegov videz prejmem veliko komplimentov, všeč pa mi je tudi njegovo naravno poreklo in ozaveščenost znamke. Takoj ko sem ga kupila, sem ga omenila že TUKAJ. 



NAJ PUDER
Revlon- Colorstay

Še prosim ! Koža, katero imam po uporabi tega pudra je enostavno čudovita. Tako zelo prekriven, obstojen, za povrh pa še mat. O njem sem več pisala  TUKAJ. 



NAJ ŠAMPON
Avon- Advance Techniques

Diši, diši, kako diši. Nikdar nisem verjela, da ima lahko šampon toliko pozitivnih lastnosti.
1. Omamno diši še dolgo časa po pranju las.
2. Deluje kot šampon in balzam, lasje so svilnato mehki
3. Sijejo kot, da si prišel v rudnik diamantov.
Žalosti me samo to, da ni popolnoma naraven, tako kot mnogi katere sicer uporabljam.
Ampak nekako se ne morem upreti- ta šampon je prevzel moje srce (in lase).

 (Na sliki je balzam, ker šampona nisem imela v roki, sta pa v popolnoma enaki embalaži.)

NAJ MASKARA
Golden Rose - Miracle Lash

Za manj kot 3€ sem dobila fantastičen produkt. Zelena maskara je enostavno bomba. Trepalnice zelo lepo definira in jih pri tem ne zlepi. Je intenzivno črna. Krtačka mi na prvi pogled ni bila tako zelo všeč, a kasneje sem ugotovila kako praktična je. Dovolj majhna, da ni težavna za uporabo in dovolj velika, da trepalnicam podari krasen volumen.



NAJ BALZAM ZA USTNICE
Ognjičevo mazilo za ustnice

 Kupila sem že ogromno posodic, ker je enostavno super ! Prijeten hladilni učinek, super navlažitev, brez okusa (sovražim intenzivne okuse balzamov), kos še tako izrednim razmeram. Moteče je samo, da je v lončku, kar pomeni, da ni tako higijeničen, ker ga moram pogosto nanašati kar s prstom.
Cena je cca. 3 € za kos, kupujem pa ga v ekološki trgovini, zasledila pa sem ga tudi v Sanolaborju. 



NAJ BRONZER 
Essence- Lights of orient


Ko na nečem piše orientalsko me niti ne zanima, če rabim ali ne. Ponavadi kar kupim :D Podobno je bilo s tem bronzerjem, znamke Essence. A na koncu se je na moje veliko presenečenje izkazal za fantastičen nakup. Ko sem po nekaj nanosih ugotovila kako super je, sem se založila še z dvema, saj je nažalost izšel v omejeni kolekciji. Zelo lepo doda nekaj zagorelosti brez umetnega videza, je dokaj dobro obstojen, v sredini pa ima še krog z osvetljevalcem, ki doda nekaj sijaja. 




NAJ LAK 

Essie- Bahama mamma


Haha, ste od mene sploh pričakovale kaj drugega? Essie me za to zvestobo ne plačuje in nihče od domačih ne dela za to znamko... Vsa moja čustva in slavospevi so iskreni in plod resničnega zadovoljstva. To so najboljši lakci na svetu !

Trenutno na mojih nohtih kraljuje odtenek BAHAMA MAMA, od katerega se kar ne morem in ne morem ločiti. Enostavno čudovit je ! Več o njih pa TUKAJ.




 Imaš tudi sama kakšnega favorita letošnjega leta? ;) 

 Kateri je ? :D 



6 komentarji:

  1. O, ja si me spet spomnila na Bahamo mamo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ki je toooop <3 Ne morem se ga naveličati :)

      Izbriši
  2. Essence Lights of Orient bronzer je tudi meni bil super,
    Bahama Mama je pa itak večna klasika <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oboje podpišem ;)
      Žal mi je samo, da bronzerja več ne morem nikjer dobiti, ahhh, te omejene - a dobre- kolekcije :(

      Izbriši
  3. Obožujeeeem Egyptian Magic - uporabljam jo povsod, še posebej pa na podplatih, kjer mi pomaga mehčati suho/trdo kožo. Si jo že uporabila na laseh kot masko? xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neee, kot masko nisem. Sem pa namesto olja :) Pa ti?
      Jaz jo obožujem, kljub temu, da je že marec, jo še vedno koristim :)

      Izbriši