ČISTILNO MLEKO ZA OBRAZ Z AMAZONSKO SMOLO - KOZMETIKA MEZE


Odstranjevalec ličil je kos kozmetike, ki je pri meni vsakodnevno v uporabi.
Ravno zato mi je toliko bolj pomembno, da je kakovosten in primeren za mojo kožo.
Odstranjevalec ličil (zaradi njegovega namena) drgnem in vtiram v kožo, da iz nje spravim ves MU, zato so sestavine velik kriterij pri nakupu.

Ko sem pred letom že odkrila svoj idealni odstranjevalec so ga prenovili in mu dodali veliko večji procent alkohola, zato je zdrsnil iz svojega prestola. Dolgo sem iskala novega in trud se je obrestoval. Zdaj imam svojega favorita med odstranjevalci in ker tako zelo prisegam nanj, vam ga z največjim veseljem predstavim in priporočim.

Zadnje štiri mesece me navdušuje čistilno mleko  KOZMETIKE MEZE.
Gre za mleko za obraz z dodatkom amazonske smole.




KAJ PRAVIJO PRI PODJETJU?

Čistilno mleko učinkovito odstrani ličila, kožo navlaži, jo regenerira.
Čistilno mleko je balzam za našo kožo na obrazu. Učinkovito odstrani vsa ličila, kožo navlaži in jo nahrani. Amazonska smola je sok drevesa, ki raste v Latinski Ameriki in Amazoniji. Uporabljali so ga že v antiki kot zdravilo, saj je močan antioksidant, kožo lepo regenerira, jo varuje in  pomladi ter obnovi poškodovane dele. Zmanjša tudi brazgotine, strije in gubice. Vsebuje tudi alantoin in vitamin E.

KAJ PRAVIM JAZ?

Mleko se nahaja v 200 ml embalaži na pumpico. To je izredno velik plus, ker sem zvečer zaspana, utrujena in štejejo sekunde. Res ne maram, ko moram embalažo obračati na vse strani in čakati, da bo kaj priteklo iz nje.
Vonj je preprosto čudovit. Na nekaj me spomni, ampak iskreno nimam pojma na kaj, je pa tako nežen, blagodejen in pomirjajoč, kot ustvarjen za zadnje minute pred zasluženim spancem.
Tekstura je ekstra tekoča. Če vprašate mene, malenkost preveč. Pri čiščenju in doziranju moraš resnično paziti, da ga ne polivaš. To pa je tudi edini minus, ki ga lahko izdelku pripišem.



Krasno je, ker izdelek kože ne zateguje, ne suši in ne masti. Zdi se mi, da je primeren za vse tipe, sama sem ga uporabljala v različnih obdobjih in mi nikoli ni povzročilo nobenega problema.
V času uporabe so bila obdobja, ko je bila koža grozno razdražena, z mozolji in razširjenimi porami, pa tudi obdobje zime, ko je bila suha in zategnjena.

Če povzamem, je to najboljše čistilno mleko, katerega sem poskusila do sedaj !

Ocena- 9/10 
Cena- 17,99 € 


0 komentarji:

Objavite komentar