LEPOTA NI PRAVILO

Danes sem videla žensko z ekstremno krivim nosom.
Lagala bi, če bi rekla, da tega nisem opazila.
Ampak !!! PAZITE !!! Rekla sem, da je bil nos kriv- kar je dejstvo, nisem pa rekla, da ni bil lep- ker je lepota ČISTA RELATIVNOST!
Želim vam povedati, da je imela ta oseba v sebi tako neustavljiv šarm in neverjetno karizmo !
Svoj nos, (ki se tepe z lepotnimi normami, ki nam jih vsiljujejo mediji), je nosila veliko bolje, kot mnoge nosijo estetsko popolnoma 'pravilnega'.
Bila je LEPA, bila je WOW!
Način njenega gibanja, življenjska energija in ženska moč so bile tako očitne, da bi zasenčile vsako estetsko nepravilnost. Gledala sem jo samo pet minut, pa je bilo dovolj, da sem v njej prepoznala vse to!
Če bi bila lepotni kirurg, ona pa bi prišla k meni z enako energijo, kot danes, bi ji povedala to, kar sem povedala vam in jo poslala domov.
Lepota NI pravilo! NI poslovni načrt. NI izpit, pri katerem moraš doseči 50%, da boš obravnavan kot lep.
Ko sem poleti na plaži, vidim ženske, ki tako dobro nosijo svoj celulit, da bi jih prosila, če mi ga lahko podarijo!
Odločitev je vaša. Nihče vam ne brani, da se jemljete kot lepe, kot pomembne, kot vredne!
Ni ovira v družbi, ne v lepotnih idealih, ovira je le v vas.
Če se odločiš, da si lep... si lep!
Živi in slavi svojo lepoto.
Občuduj gibljivost svojega telesa, ki se lahko premika, moč rok, ki lahko dvignejo otroka; nos, ki lahko vonja, držo, ki je vzravnana tudi, ko vate udarjajo življenjski vetrovi in te poskušajo neusmiljeno zrušiti na tla.
Lepa si, če tako verjameš!
Jaz verjamem, da SEM JAZ in verjamem, da SI TI ! <3


0 komentarji:

Objavite komentar