NEHAJ

Že celo življenje poslušamo, kako se ne smemo nikoli predati!
"Je treba kdaj stisnit" in pa "Daj potrpi še malo''.
In stisneš. Potrpiš. Sprejmeš.
Sprejmeš, da se boš poročil, čeprav dobro veš, da oseba ni prava.
Sprejmeš, da so otroki podobni njej.
Sprejmeš, da je v službi za popenit bedno.
Sprejmes, da te nekdo tepta.
Sprejmeš, da partner pije.
Sprejmeš, da te otrok pošilja v tri krasne.
Sprejmeš, da si povprečen.
Sprejmeš, da si kriv, tudi, ko nisi.
In tako požiraš.
Dolga leta samo požiraš in ko se nekoč obrneš nazaj spoznaš, da sploh nisi živel.
Drugi so živeli namesto tebe ! Drugi so živeli tvoje življenje !
Zato te prosim, NEHAJ!
Tudi jaz sem nehala !
- Nehala sem se družiti z ljudmi, ki mi niso privoščili uspeha in so le zavirali mojo osebno rast.
- Nehala sem se opravičevati za to kar sem.
- Nehala sem igrati psihiatra vsem že davno izgubljenim primerom.
- Nehala sem z željo po ljudeh, ki niso imeli želje po meni.
- Nehala sem se ukvarjati s tem kaj drugi mislijo.
- Nehala sem verjeti vsem pravilom.
- Nehala sem načrtovati življenje.
- Nehala sem živeti z zaprtimi očmi.
In odkar sem nehala, sem šele začela.
Živeti !



0 komentarji:

Objavite komentar