NI VEČ LAHKO BITI ŽENSKA

Če si pametna, lepa in ambiciozna, te ženske sovražijo, moški pa se te bojijo.
Če imaš denar, si lovača ali ljubica. Če ga zapravljaš, si razsipna, če varčuješ, pa stiskaška.
Če delaš, si neumna, ker ne študiraš; če študiraš, pa lena, ker ne delaš.
Če si v življenju hodila več kot z dvema moškima, si lahka, če moškega nimaš, si frigidna.
Če imaš svoje mišljenje, si važna, če ga nimaš pa dolgočasna. 

KAKŠNO JE TO ŽIVLJENJE, ČE MORAŠ BITI VEDNO NEKOMU VŠEČ? ? ? 

Ko si mali, moraš biti simpatičen vzgojiteljicam, učiteljicam, mamini prijateljici, sosedi, trgovki, poštarju...
Potem se poročiš in biti moraš všeč njegovi mami, očetu, sestri in vsem sorodnikom do petega kolena.
Pa šefu, sodelavcem, staršem otrokovih prijateljev.
In tako sem nekega dne, med razmišljanjem, komu vse sem všeč in komu vse še moram biti, ugledala leta svojih napak.
En preblisk, ujet v nekaj sekund, je bil popolnoma dovolj, da sem spoznala, da NE RABIM biti všeč drugim.
In sem se odločila, da bom (za spremembo) všeč sama sebi!  <3
Nekoč sem bila fina in lepo vzgojena, potem pa sem začela pošiljati v tri krasne vse, ki so me poskušali preoblikovati po svojih merah in mi dvigali pritisk.
Ustvarila sem člen, ki ni napisan v nobeni konvenciji ali ustavi, ampak je še kako pomemben!
''Iz življenja odstraniti vse ljudi, ki mi delajo več škode, kot koristi, JE DOLŽNOST, ki jo imam do same sebe.''
To je bilo zame ponovno rojstvo. Živeti sem začela tako, kot ustreza meni.
Ljudje ne razumejo mojih poti. In to je povsem v redu. Pač niso za njih.
Od takrat dalje, sem v očeh drugih čudna in samosvoja.... ampak sem srečna!


0 komentarji:

Objavite komentar