ODKAR

Odkar v popolnosti zaupam življenju, se je moj svet (in jaz z njim) obrnil na glavo.
Le še zelo redko se znajdem pred situaciji, v kateri nisem sposobna najti nič dobrega.
Nekaj tednov nazaj, sem se opravljala v drogerijo (po nov- verjetno dvajseti parfum) in šla pred tem na bankomat.
V tistem trenutku je mimo prišla deklica, katero poznam. Njena očarljivost, stara rosnih 5 let me je tako prevzela, da sem popolnoma pozabila (JA, NE VEM KAKO), da imam poleg kartice tam tudi 50 €.
Pa sem jo pospremila po potki do igrišča, z njo malo pokramljala, jo nekajkrat zagugala in se odpravila proti avtu.
Ko dam roko v žep je v njem kartica. Ni pa denarja. Denarja ni niti v denarnici, niti v torbici. Denarja ni nikjer.
Hitro sem šla nazaj do bankomata, ampak tudi tam ga več ni.
Namesto v drogerijo, sem šla naravnost domov.
Jezna- priznam- a najbolj od vsega presenečena nad zanimivo igro življenja.
Vedela sem, dobro sem vedela, da tega parfuma ne potrebujem. Da bo samo še en praholovilec v moji sobi.
Da moram prej porabiti vseh ostalih X parfumov. A ker tega nisem sprejela sama, sem bila v to prisiljena.
In 10000% sem, da je denar našel nekdo, ki ga je v tistem trenutku bolj potreboval. Nekdo, kateremu je morda v tistem trenutku odločilno vplival na življenje. Mogoče je lahko z njim plačal zadnjo položnico, si privoščil nekaj za jest ali pa svojemu otroku kupil božično darilo.
Odkar tako brezkompromisno
zaupam v najvišje dobro, se mi dogajajo dobre stvari. V moje življenje prihajajo dobri ljudje. Dobivam dobre lekcije.
Vse izgublja svojo težo in postaja tako peresno lahko. Ne jokam več za izgubljenimi stvarmi ali za izgubljenimi ljudmi.
Usoda določi kdo pride v moje življenje, človek pa pokaže ali je vreden, da v njem tudi ostane. In jaz?
Jaz samo sedim in gledam kako padajo maske.
Sistem selekcije še nikoli ni bil lažji.

Z ljubeznijo, Becky

0 komentarji:

Objavite komentar