OUTFIT POST #3 (roza je nova črna)

Pišem to objavo in se spominjam svojih roza let. To je bilo obdobje, ko me je lahko osrečilo vse, kar je spominjalo na roza odtenek. 
Potem sem odraščala in prevzelo me je silno hrepenenje po ženstvenosti, njeni eleganci in v tem zapletenem procesu, sem pozabila na igrivost otroških dni. 
A roza je nova črna. Pa najsi bo v obliki pastelnega laka za nohte, torbice v barvi fuksije ali pa le 'baby pink' osebnosti. Saj veste kaj mislim! Malo dekliškosti, malo nagajivosti in VELIKO rožnatega pogleda na svet. 

Ko sem se včeraj pripravljala na odhod proti morju, sem se želela obleči tako, da bom všeč sebi, ne pa vsem ostalim, ki mi bodo ta dan prečkali pot. To je moje osnovno pravilo, ki se ga pri oblačenju držim. 

Moda se menja in je namenjena navduševanju množic, stil pa je tvoj in ostaja. 

V krilu iz tila, roza dodatki, črno osnovo, bleščilom Chanel in vonjem po novem S.Oliverju, sem se sprehodila po Portorožu, se ustavila na tortici, sladoledu, kosilu, za na konec pa še na pomolu, kjer sem za vas posnela nekaj slik... (in pri tem skoraj padla v morje, itak, kdo, če ne jaz? :D) 
Parkirna ura šla proti koncu, bolela me je glava, burja mi je dvigovala krilo, za piko na i, pa me ni slikala moja draga Patricija in njej super fotkič, pač pa nekdo, ki mu je fotografija španska vas, njegovemu telefonu pa prav tako ! :D 

A vseeno objavljam to morsko rožnato pravljico, da tudi vam malce zadiši po morju! 












Kako se vam zdi? :) 

JAKNA ZARA - 49,90 € 
KRILO MANA - PAZI !!! - 2 € :D
BODI EXCLUSIVE - 19,90 € 
TORBICA ALPINA - se več ne spomnim 
ČEVLJI MASS - 19,90 € 
PRSTAN IN UHANI - darilo, tako, da nimam pojma :) 


2 komentarji: