OSVETLJEVALEC- ESSENCE CUBANITA

Kolekcija ''cubanita'' nas popelje v državo ritmičnih plesov, karibskega vzdušja in živahnih barv. Z njeno pomočjo se preselimo na Kubo. 


Ne potrebujem osvetljevalcev in nisem obsedena z njimi, a navdušenje, ki ga je požel novi jumbo highlighter  Essence, je v meni prebudilo radovednost in me vodilo naravnost v drogerijo.
Šla sem na zaupanje, verjela mnenju blogerskih kolegic in iz poličke pobrala še zadnja dva.
 Ne spomnim se kdaj sem se tako otroško veselila preizkušanja novega produkta.

20g osvetljevalca! Madona, pa saj to je za celo življenje! :D Luštna palma na embalaži verjetno nobenemu (razen meni) ne predstavlja dodane vrednosti. Sama menim, da tako prikupni dodatki embalažo popestrijo, pa vseeno ne uničijo njenega minimalizma.

Mnoge blogerke, ki si lastijo ta osvetljevalec in hkrati še opevani in vsem dobro poznan Marry-Lou Manizer pravijo, da sta odtenka tako identična, da te kap. Formula naj bi bila izredno podobna, prav tako tudi pigmentacija. Cubanita naj bi bila sicer rahlo temnejša, kar ji nihče ne more očitati, ker je prišla naravnost iz vroče Kube ;).
Velika razlika je sicer v ceni, medtem ko boste Kubanko dobili za pičle 3,99 €, boste za drugega morali odšteti moder bankovec, pa še kakšen kovanček dodati.

AND NOW, last but not least, še MOJE MNENJE! ;)

Vonj je čisto po mojem okusu. Kokos, kokos in še enkrat kokos. Barva bi bila težko še bolj posrečena za moja lička. Osvetljevalec mi je popolnoma pisan na kožo. Največji plus je zagotovo njegova subtilnost. Ob previdnem nanosu je res nežen, rahel, ravno prav zame, ker mi izumetničenost pač ni všeč. Drobni kovinski, svetleči pigmenti pa so samo še češnja na torti. Obstojnost? Zadovoljiva.



CENA: 3,99 €/ 20g
OCENA: 10/10 

Eden pa čaka tudi na eno izmed vas! ;) Tako enkraten produkt je enostavno treba deliti! ;) Ste za? :)



0 komentarji:

Objavite komentar